Sinds maandag ofzo, heb al foror's compendium of dragonslaying boek, en skullflame shield de eerste dropte bij de eerste boss in DM east en nee er was geen warrior in de group.
Omfg.. snap echt niet hoe jullie zo snel kunnen levelen, heb er ongeveer 20 days over gedaan om me hunter 60 te brengen .
Zolang deed ik er met mijn hunter ook over, over de pala deed ik 9dagen en 18 uur, terwijl ik ook AV rep aan het grinden was en nog steeds ben
mja je moet er van uitgaan dat level 40 de helft is van de tijd om level 60 te worden, ik denk zelfs dat ik als een shadowpriest in 6 dagen level 60 kan worden.
Jerreby heeft het goed. Wie gelooft er nou een vent die met een toverstafje in jurkjes rondrent en inferius heet......
Hmm valt mee jij ben toch zon mage die met ijsballetjes gooit.... En dan zelf in een wak rent en ingevroren raakt. Maar blijf vooral vriezen kun je misschien nog op je oude dag bij iglo gaan werken
Uhmm ja... volges mij moet je vaker uit je ijscokarretje vandaan komen dan en meer van de wereld zien de ijscoman...... right..... Gelukkig doe je superschade he....: