xbox360 kapot?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door toxito, 11 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk zal er vast al wel een thread hierover bestaan maar ik kom hem zo snel niet vinden.

In ieder geval, toen ik vanmorgen mijn xbox360 opstartte om Hitman te gaan spelen bleef mijn xbox360 hangen. Hij bleef niet normaal hangen maar verdeelde het beeld in een soort van vierkantjes en het geluid begon heel raar te zoemen. Toen ik alle kabels eens had nagelopen probeerde ik het nog eens. Toen deed hij het... Maar voor 2 minuten toen bleef hij tijdens het spelen van Hitman hangen.
    Weet iemand of dat dit een vaak voorkomend probleem is en of er iet aan gedaan kan worden? Of moet ik mijn 360 opsturen naar Microsoft?

Alsjeblieft help mij uit de brand:confused:

2. Slyrex

Slyrex pssst

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is je 360 alleen kapot als de ring of light helemaal rood brand, toch. Maar ik zou niet weten wat er mis is met die 360:confused:

3. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    haha wat een onzin, als de xbox geen stroom meer kan ontvangen (en dus kapot is) brand die ring toch ook niet:x

4. Dead Worm NL

Dead Worm NL Casual Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Waanschijnlijk begeeft je 360 het binnenkort, Ik heb dit ook gehad met mijn Xbox360 , Na 4 dagen hangen en blokjes begaf hij het.

5. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft bellen dus?

6. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb je de component kabel,scart kabel er wel goed in zittten, hier gaat de ring of light ook van knipperen

7. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jup alle kabels zitten er goed in, hij draait ook gewoon maar het probleem dat hij naar een minuut of 2 tot 5 vastloop op die rare blokjes manier en ook met strepen door het beeld.... Ik baal hier zo van je betaalt verdomme 400 euro voor iets en dan verwacht je kwaliteit... Ik behandel dat ding alsof het me kind en dan is hij alsnog naar 2 maanden kapot... Ik mag hopen dat ik hem vergoed krijg van Microsoft:'-(

8. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt hem wel vergoed, is garantie he.. Gewoon fabrieksfoutje.... een maandagochtend model :)

Ff bellen naar MS

9. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Misschien weet de handleiding meer. In feite is er gewoon 1 oplossing, Microsoft bellen. Hun service is uitstekend. Maar toch zou ik je graag willen verwijzen naar het volgende topic, Defecte consoles. Daar hoort dit beter thuis, mocht je na contact met MS nog problemen hebben. :)
    Dan komt hier een slotje op.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina