van mn vraag van splinter cell ?????? Ik snap het niet dat ik per ongeluk op new thread had gedrukt in plaats van reply op welke had ik dan gereageerd moeten hebben?? mn vraag was of voor een of ik splinter cell beetje redelijk uit te leggen valt aan een nederlandse die geen engels kan (want hij wil hem mischien kopen)
Je bedoelt welke topic ?? http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=12502 deze topic als je dat bedoelt?? Sorry mn berichtje was een beetje vaag mn vraag geld eigenlijk nog steeds valt het spel nou aan een niet engels lezende uit te leggen???
Ja, boekje is nederlands Maar het verhaal kan je dan niet volgen, maar ook zonder verhaal is het uit te spelen. misschien worden je missieopdrachten iets moeilijker
Als je geen engels leest of spreekt worden de missies moeilijker, je krijgt je missies te horen en tegelijkertijd verschijnen ze in het engels in beeld. Als je op de start knop drukt kan je je missies nalezen, maar dan wel in het engels.
O vandaar was die geclosed?????? Ja ik typte het ook een beetje vaag Im sorry Vond beetje vreemd!!! Maar beter dat je ze kunt nalezen ik kan het spel beetje vooruit spelen ( ik game sneller als hem) en ondertussen die missies voor hem vertalen en ff uit printen alleen lastig is als er in een keer iets tussen daar ken ik nie rekening mee houden maarja zonde beetje van de verhaal lijn maarja beter dat het boekje in het nederlands is !