[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 25 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    @ rakker13

    mij is het zelfde overkomen, maar ik hoef gelukkig nu alleen HD op te sturen die ik gistr nieuw gekregen had met de nieuwe 360.
     
  2. casy

    casy Afwezig

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik vind het ook echt super erg dat al die xboxen kapot gaan ,ik denk dat ze gewoon iets langer hadden moeten testen, want mijn 2e xbox heb(had vandaag op de bus gedaan) ik ook pas een maand of 2
    (NU KAN IK PREY NIET SPELEN :mad: )
     
  3. appie27 NL

    appie27 NL Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg net een e-mailtje dat er weer een xbox naar mij onderweg is. Ben benieuwd!

    Mijn eerste heb ik in maart gekocht, vrij intensief gebruikt, waarna hij in juni de geest gaf.

    - Welke game speelde je?
    Battlefield 2. Na ongeveer een half uur in een level rondgewandeld te hebben had ik um eindelijk gehaald, de xbox bleef op het scherm met scores hangen. Daarna liep ie op elk spel binnen 1 minuut van laden of opnieuw starten van een spel vast met een soort van schaakbord op de voorgrond. Vervolgens kreeg ik heel enkel de 3 rooie lampjes, maar meestal liep ie vast zonder rooie lampjes.

    - Had je een usb apparaat in gebruik?
    Nee

    - Hoe lang stond de 360 aan toen hij het begaf?
    Ongeveer een uur. Daarvoor had ie de hele nacht uitgestaan.

    - Wat is (ongeveer) de temperatuur in de kamer waar je gamed?
    Ergens tussen 17 en 25 graden. Ik heb de xbox in een tv meubel te staan, waar hij voldoende ruimte heeft, maar het wordt wel warm met een Home Entertainment systeem een plank erboven. Ik had de voeding gewoon op de vloerbedekking gelegd, de volgende ga ik op een plank neerleggen.

    Het rare was dat ik na de vastlopers gewoon een hd film van 2 uur naar mijn xbox kon streamen, nergens last van :confused: Begon ik dan weer een spel, dan liep die binnen een minuut vast

    Ik moest mijn xbox plus hdd plus voeding opsturen.

    Ik kreeg een refurbished terug van 10-10-2005 die een fletse vieze kleur vertoonde en er vlogen allemaal streepjes en driehoekjes over het scherm heen. De achterkant van de xbox sloot niet goed af en de videostekker paste een beetjes losjes in de xbox. Of ze hebben de moeite niet genomen om die xbox goed te fiksen, of UPS heeft um laten stuiteren. Hij zat alleen in karton verpakt, wat mij niet echt veilig lijkt. Ik moest deze keer alles, behalve de voeding opsturen. Dus waarschijnlijk zijn de oude voedingen verrot en is er nu een nieuw type??
     
  4. PmH

    PmH Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaaaaaaaa \o/ die van mij is weer terug. het lijkt op een nieuwe, eentje die in ieder geval stiller is dan mijn vorige. Dit mag ook wel want het heeft ongeveer 3 weken geduurd:'-(
     
  5. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word niet echt blij van de berichten hier... zou het echt niet trekken als het vervangende exemplaar ook meteen gaar is

    nog even afwachten zou hem rond de 27e uiterlijk moeten krijgen..
     
  6. eli

    eli Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    die van mij was gistur ook terug gekomen.. het was een vervangend model.. met een mfr datum van 11 november 2005. Beetje jammer maar tot nu toe doet ie het nog. Nog ff grondig testen. Het apparaat is ook een stuk stiller. Inmiddels gister ook een LCD-TV gekocht. 26 inch groot genoeg om op te gamen met de Xbox360. Mooi beeld ook. LE26B71R, prima beeld..
     
  7. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    boxie wordt of moest eigenlijk al opgehaald zijn door ups......in de ochtend maar wel na 9'en zou ups hier voor de deur staan.

    je voelt hem al.......ze zijn er nog niet.
    anyway vandaag gaat hij dus richting deutschland (waarschijnlijk via jokjakarta) naar het repair center........dat volgens mij nu al groter is dan de grootste xbox360 fabriek.

    we wachten af.
     
  8. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    yup .....ups heeft mijn huisje gevonden.

    xboxie onderweg naar amsterdam en is morgen in germany.
     
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    potverdikkie:p kan je geen motogp '06 spelen :)

    -------
    Wat mij opvalt is dat bijna alle kapotten xboxen die van de launch zijn ofniet?
    dus de eerste versies
     
  10. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    wat mij opvalt is dat er gewoon veel te veel stuk gaan.

    beetje langer testen had wellicht geen kwaad gekund.......maar wie ben ik.
     
  11. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    dat gevoel had ik dus ook, vandaar dat ik ook als mijn 2e 360 het begeeft eentje eis uit sowieso 2006 of anders geld terug.
     
  12. casy

    casy Afwezig

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    dit roep ik dus ook al sinds mijn eerste defecte xbox,
    ik hoop dat ze deze keer mijn (derde) goed fixen , want ik game gewoon veel met die xbox >en met de xbox 1 kon dat gewoon, blijkbaar is de techniek er gewoon achteruit op gegaan, anders blijf ik hem sturen tot ze hem gewoon perfect niet kapot te maken, hebben gemaakt1!!!
    en die geruchten dat mensen waarvan de xbox bij de eerste lichting al kapot zijn gegaan, spellen en wat niet al hebben gekregen klopt volgens mij niks van
    sinds dit al mijn derde xbox wordt,
    ja tot nu toe ben ik nog niet echt te spreken over het spelen met de xbox zonder dat ie vast loopt of gewoon stuk gaat, alhoewel er gewoon wel allemaal vette spellen op uit zijn....
     
  13. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor maar volgens mij moet er gewoon, geld terug krijgen komen. Je betaalt 400 euro voor iets dat elke keer kapot is, ik heb er 6 gehad. en deze die ik nu heb heeft een kappotte on/knopje dat gewoon helemaal niet werkt ik moet hem altijd via mijn controller aandoen
     
  14. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Mijne ook op release aangeschaft, maar voor alsnog niets aan de hand.
    Op een wat luide DVD drive na dan.

    * klopt af
     
  15. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    De Xbox (1) van de launch had ook z'n kuren. Mijne is eenmaal in de garantie, en eenmaal na de garantie stuk gegaan. M'n 360 is nu ook weer stuk, ik ben benieuwd of die het daarna wel tot het eind volhoudt. Maar ja, dit is eigenlijk weer de straf voor early-adaptors. Je betaald de hoofdprijs voor een apparaat met een grote kans op kuren. Terwijl later de betere (stillere) apparaten komen en ook de speciale edities. Maar ik blijf het zeggen: met Nintendo heb ik nooit problemen gehad. Ook daar was ik altijd als eerste bij.

    En het argument dat de technologie steeds ingewikkelder wordt gaat niet op. Ik heb hier zoveel troep staan en niets gaat stuk. Stereo, computer, HDtv noem maar op...Ik baal er echt van dat het nu weer zo is met die 360.

    Wel knap dat ze het zo stil weten te houden. Ik bedoel, van iedereen die ik ken is bij 50% de 360 al stuk (geweest). Toch lees je er, behalve in een thread als deze, nergens wat over. Lijkt toch wel dat de gamesites Microsoft een hand boven hun hoofd houden.. Als je ziet hoe Sony aangepakt wordt nav een reclamespot, lijkt me dit toch makkelijker scoren....
     
  16. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    ZES??? Dat is wel heel erg veel. Zou het wel aan de console liggen?;)
     
  17. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Mijn xbox360 in ondertussen ookal kapot gegaan en ik heb hem vorige week dinsdag laten ophalen. Ik heb een aantal nieuwe spellen erbij dus die wil ik graag ff spelen :9 maar ik weet niet hoelang het ongv. gaat duren dus mijn vraag aan julie: Hoelang duurde het tot je een nieuwe kreeg?
     
  18. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    @pine: ik had die van mij de 27e juni laten ophalen en ik heb em de 9e terug gekregen.

    Nu zit ik al een dag te w88 tot UPS mijn HD komt ophalen...kan gelukkig wel gewoon dvd's kijken (tot nu toe).
     
  19. casy

    casy Afwezig

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    ja zes is indd veel!
     
  20. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Volgensmij duurt het rond de 2 weken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina