Ik was vandaag bij de mediamarkt in Groningen, en zag daar een voor mij nieuwe set boxen. Er stond bij XBOX Boxenset, Op de boxen zelf stond ook een tekentje van xbox. Voor mij onbekend maar weet iemand welke set ik bedoel. Was van plan de Logitech Z-5500 te kopen voor mijn 360 maar wil eerst meer weten over deze set. Als er informatie over is tenminste....... Alvast bedankt
Ik weet er niet zoveel van, misschien dat dat tekentje erbij stond dat die goed werkt voor de xbox, of xbox-compatible is.
Ja had ook wel kunnen vragen maar er was geen medewerker beschikbaar....het was een zwart setje van 399 euro..... Maar als niemand het kent ofzo dan toch maar gewoon voor de Logitech Z-5500 gaan? Alvast bedankt
319 euro...of is er nog een betere setboxen voor de Xbox360, hoef geen complete nieuwe stereo installatie want die heb ik al voor de pc....Mvg niek
van welke site haal je zoiets? ik ben al tijden op zoek naar iets dergelijks en deze vind ik wel erg mooi alleen wat aan de prijzige kant.. en weet je misschien waar en of er meer keuze is dan? thnx
Na wat zoekwerk vind ik het volgende over de pioneer set : http://www.xboxcircle.com/articles/pioneer_hts-gs1_5.1_speakers_preview.html
Hehe, ja dat setje is er al sinds xbox1. Was toen vrij goed in de recensies door nieuwe technieken met speakers...wel leuk setje
wel leuke boxen maar vind ze wel nogal prijzig, ik koop liever wat meer games OMG ik verlang tot COD 3