Mass Effect: Bioware's X360 RPG

Discussie in 'Algemeen' gestart door jellejelle, 4 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    ^^
    Voorlopig alleen premium content volgens mij. Geen nood, Bioware heeft in maart aangekondigd dat ze met een MMO op de proppen komen.;)
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Bioware ook al met een MMO. Stel je voor, een MMO in het Star Wars-stelsel! _O_

    Dat zou ik wel zien zitten. *)
     
  3. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    http://insider.ign.com/articles/699/699588p1.html

    Het is een insider artikel, dus ik ben niet zeker of je het kan bekijken.
     
  4. Goldeh

    Goldeh Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nee, ik ben geen Insider, heb geen zin om per maand $6,99 te dokken. ;) Maar ik heb je PM gehad, en ik vind het goed. :cool:
     
  6. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, ik bedoelde een MMO in de maak..., het project heeft nog geeneens een titel, klik

    Star Wars Galaxies was trouwens een MMO gemaakt door LucasArts, niet Bioware.;)

    EDIT: Je reageerde op het tweede stuk van de eerste zin:mad: sorry
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2006
  7. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    maar worden de werelden wel mee open dan kotor? want ik vond dat spel echt geweldig alleen vond ik het vervelend dat er zoveel gangetjes waren in plaats van open velden. en van de laad tijden werd ik ook gek.
     
  8. basovich

    basovich Guest

    deze game lijkt me dus echt 3x niks :{
     
  9. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Even een vraagje,

    Ik lees dat je ontzettend veel planeten in de game heb en/of sterrenstelsels.
    Maar zijn die dus ook echt te bereiken?
    Of zijn het maar een paar die je kan bereiken??
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Volgens mij kan je alle planeten die je kan selecteren berijken, maar of dat allemaal meteen kan ofdat je er eerst iets voor moet berijken weet ik niet. Misschien kan je er niet naartoe rijzen omdat je geen goed genoeg schip hebt en dat je dat onderdeel pas in het verhaal krijgt. Dit is natuurlijk speculatie.
     
  11. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is jouw mening. Maar ik weet wel zeker dat deze game echt tof gaat worden. Hij wordt gewoon echt next-gen, en steekt met kop en schouders boven anderen uit hoor. Dat verwacht ik, en Bioware kennende kunnen we ook wel zoiets verwachten.
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Jah, volgens mij komt Gears of War veel eerder uit dan Mass Effect

    Nou, als ik moet kiezen tussen Halo 3 en Mass Effect, dan ga ik 100 % voor Mass Effect :thumbs:
     
  13. basovich

    basovich Guest

    serieus?!
    wordt deze game zo goed dan?
    heb er nog niet zo veel van gehoord maar is het niet gewoon een shooter RPG?
    nja heb wel gehoord dat het een MMORPG is mrja, ik zal hem in de gaten houden maar ik neem toch zeker wel halo 3 als ik zou moeten kiezen;)
     
  14. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is geen MMORPG...het feit dat het ontwikkeld wordt door Bioware is al genoeg voor mij. Zelf al is het slechter dan Jade Empire of Kotor...
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    op www.gametrailers.com staat nog een filmpje(pas gepost daar), maar helaas hebben we dat allemaal al gezien(grotendeels op het filmpje van marketplace E3 )
     
  16. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Mass Effect is echt een van mijn meest most wanted games! De graphics zien er fantastisch uit en ik denk dat Bioware weer een prachtig verhaal gaat vertellen!
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja idd, de laatste screens zien er wel enorm goed uit. Ik had wel graag nog een nieuw filmpje gezien, maar swat. Qua graphics is deze game gewoon over de top, en qua dialogen, gesprekken gaan we nieuwe zaken zien. Dit is ook een titel waar ik heel fel naar uitkijk:).
     
  18. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik snap je niet... maar swat?
     
  19. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik volg de game pas sinds de laatste E3. Het filmpje dat daarbij getoond werd von ik echt geweldig. Heb KOTOR 1 en 2 ook erg veel gespeeld.
    De screens die tijdens X06 uitkwamen bevestigden mijn verwachtingen, nu hopen dat het nieuwe bewegende beeldmateriaal van X06 ook snel te downloaden is.
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik ben eigenlijk een beetje huiverig om de FPS stukken. Ik bedoel... meestal wordt een RPG er niet beter van als je ook nog eens a la Halo rondrent en iedere tegenstander overhoopt knalt. Wat blijft er dan van de conversaties over.... en de character stats? Stats zoals "accuracy" of "intelligence" vallen al helemaal af omdat het puur op je eigen reactievermogen als speler aankomt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina