FM "Car of the month" competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door FM Competitie, 29 mei 2006.

1. arristo

arristo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan stem ik op ..................................................................................................................................................
    ........................................Schorspion wow wat een leipe wagen hé

2. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Ik stem ook op de auto van Schorspion, de andere zijn trouwens ook heel mooi hoor.

3. arristo

arristo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    schorspion gaat aan kop

4. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde morgen een skyline van me posten, gewoon een keertje meedoen. Misschien een beetje laat, maar toch. Alleen vroeg ik me af of jullie de Skyline GT-R V Spec II of de Skyline GT-R V Spec II Nür bedoelen :+.

En anders post ik gewoon de Nür :b:.

5. arristo

arristo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    LAAT

ik moet nog begiinnen joh8)

6. mista B

mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

Leuk Bevonden:
    0
    juli is nog niet geëindigt dus je betn zeer zeker niet te laat:)

niet de nür skyline btw. gwn de normale spec II.waar blijven de foto's van de rest? was met mijnes bezig toen mn xbox t begaf maar k hoop dat ie voor het einde van de maand weer gemaakt is, dan kan k die van mij ook ff posten. hoop van wel want de skyline, daar ben ik REUZE fan van. mja k zie wel.

7. Schorspion

Schorspion Up the irons!

Leuk Bevonden:
    0
    ben nog niet begonnen en dat gaat ook niet meer gebeuren want ik ga op vakantie maar ik beloof dat ik volgende maand weer een hele gave bak ga maken

8. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    Ach ze mogen blij zijn dat ik niet mee deed wwhhaaa ha ha ha ha ach ik stond ten minste in het OXM UK van november 2005 met mijn Aston Martin Bond car....

Chop!!

9. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0

Als je dat nou normaal gezegd had, had ik best blij voor je kunnen zijn. Maar je ego zit nu nog hoger dan je neus =(.

10. mista B

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd. wanneer jij denkt dat je zo goed dr in bent, bewijs dat dan eens! want iedereen kan wel zeggen dat ie goed is maar kom maar op met je foto's dan...(uitslover...=()

11. arristo

arristo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo is dit topic uitgestorfen

12. mista B

Leuk Bevonden:
    0
    noemen ze vakantie tijd volgens mij...:):

13. mista B

Leuk Bevonden:
    0
    ook voor septemner blijft het de skyline, aangezien er geen inzendingen zijn geweest.

14. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    praatjes vullen geen gaatjes en zijn geen plaatjes

zou ik zeggen als ik al die autoplaatjes op dit forum zie

15. mista B

Leuk Bevonden:
    0
    zeg nou maar gwn wat je bedoeld ipv een beetje dit topic te vervuilen met poëzie:9

16. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ik ben niet zo goed met auto's bestickeren...

17. mista B

Leuk Bevonden:
    0
    gwn proberen. die 350z van mij was ook de eerste wagen die ik deed hoor. lijkt moeilijker dan het is. gwn wat klooien met kleuren, vormen, nr's, tekst, het komt allemaal als je eenmaal bezig bent (bij mij dan)

EDIT: asl ik EINDLIJK mn xbox krijg deze week, kan ik ook gaan beginnen aan mijn eigen skyline. en in die tijd vanaf dat mn xbox kapot is gegaan tot nu, heb ik heel wat goeie ideeën gekregen:D

Laatst bewerkt: 5 sep 2006
  18. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    ik probeer ook wel es wat, maar haal nooit het gewenste resultaat en duurt veelste lang. Wat ik bedoelde dacht ik toch wel duidelijk te hebben gemaakt. Er zijn niet zoveel getunede auto's te bewonderen in dit topic. Niet dat mij dat zoveel uitmaakt maar dat was het onderwerp voor zo-even.

19. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Op mijn vorige savegame had ik een Mitsubishi lancer getuned. Niet heel bijzonder opzich maar op de zijkant van de auto had ik het Goolge-Logo gemaakt, en het leek ook nog heel erg.
    Jammer dat aan de andere kant van de auto de tekst in spiegelbeeld stond.
    In de loop van de week zal ik nog eens een poging wagen en de foto komt dan zeker weten hier te staan.

Fox

20. mista B

Leuk Bevonden:
    0
    als je dan de skyline r34 gtr gebruikt, dan doe je meteen mee met de competitie van deze maand.

btw: vandaag wordt mijn xbox opgestuurd dus ik zal aan het eind van de week aan mijn skyline kunnen gaan beginnen:D:D

Deel Deze Pagina