Hier is het probleem: Ik heb een paar maanden geleden oblivion gekocht en speelde het toen vrij veel. Ik had heel soms een vastloper maar dat heeft geloof ik iedereen gehad. Toen Top Spin 2 uitkwam heb ik Oblivion echter een beetje links laten liggen maar laatst wou ik het weer spelen. Bij het laden van een saved game krijg ik de melding dat mijn disc onleesbaar is, dus ik haal het spel eruit en wat zie ik: er zitten allemaal kleine krasjes die cirkelvormig over mijn schijf lopen. Hierdoor denk ik dat mijn xbox die krassen heeft gemaakt. Het is niet zo'n ring die je krijgt als je je xbox kantelt tijdens het spelen wat ik dan ook nooit heb gedaan. Nu kan ik het spel dus niet meer spelen. Oblivion heeft altijd vrij veel lawaai gemaakt tijdens het spelen maar ik denk dus dat mijn 360 die krassen heeft veroorzaakt. Bij geen van mijn andere spellen heb ik problemen en mij xbox heeft altijd horizontaal op een kastje gestaan. Ik ben nog niet terug naar de winkel gegaan of MS gebeld ofzo maar ik vraag me af wat nu het beste is om te doen? Dank.
ik zou eerst naar de winkel gaan en dan pas microsoft bellen maar weet niet als de winkel nog een nieuwe cd geeft. en als dat niet helpt ga je bij microsoft wat vragen hoe het komt dat er krassen op een cd komen want dat komt niet vanzelf!!!! veel succes mvg Rutger98
ik ook tot 2 keer toe want microsoft stuurt je toch weer terug naar de leverancier aangezien microsoft hun aanspraakelijk stelt
Voor problemen met Oblivion of met je Xbox 360 kun je in de volgende topics terecht: The Elder Scrolls IV: Oblivion [Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 2 Oblivion: Technische Problemen / Bugs Het is niet de bedoeling dat voor elk probleem met een game of met de Xbox 360 een nieuwe thread aan wordt gemaakt. Daar zijn centrale topics voor, anders zien de mensen door de bomen het bos niet meer. Daarom gaat deze thread op slot.