Dit threas was er nog niet voor deze game, bij deze istie aangemaakt. Stel je vragen hier als je hulp met deze game nodig hebt. ltrrr
Staat in het verkeerde gedeelte van het forum denk ik (moet in het xbox360 gedeelte niet in het xbox gedeelte)
ok eerste vraag hoe krijg je meer commandpoints? kan je dat alleen krijgen door tunnels etc te bouwen? Er staat in het boekje ook dat je door gebouwen zoals houthakkers te bouwen dat je punten omhoog gaan maar daar heb ik nog niks van gezien
Ik heb echt een noob vraag maja ik zit al bij de eerste tutorial vast, ik moet 2 kampen beschermen en die goblins doodmaken maar er is een gate die dicht zit hoe kom je hier langs?
Heb het spel bij een vriend gespeeld, maar volgens mij moet je op die gate klikken en dan kan je ergens drukken dat de gate opengaat. Zo anders moet je helemaal omlopen via de andere kant.
Weet iemand hoe je de draak in de 4e missie van de goede campaign moet verslaan? Want ik kan hem namelijk niet aanvallen met mijn troepen. Maar ik vind het wel een goed spel!
Het is me al gelukt, je moet het proberen met je elfenboogschieters en met bijlengooiers. Dan gaat het vrij simpel.
Ik heb maar 1 unit van elvenarchers... Verder had ik het level wel gehaald, alleen 1 submissie niet, dus ik had het niet gesaved, vanmiddag eff weer opnieuw proberen.