Ik heb inmiddels halo uitgespeeld op easy maar toen ik het uitgespeeld had had ik nog 1 vraag: Waar kwamen in godsnaam die rare wezens in level 5 (of 6) vandaad. Ineens komen er onaangekondigt een stelle vage sla besten en hoofdje die zelf kunnen lopen en klokkeluider van de notre dam achtige typetje die zichzelf opblazen en het werd later ook niet uitgelegt wie het waren. Of heb ik wat gemist?
ja je hebt wat gemist En je noemt ze rare beesten, terwijl ze gewoon hetzelfde heten als jouw nick De flood was dus een biologisch wapen van de "forerunners" mja je moet de filmpjes ook niet skippen he
Hahaha ja hij heet Flood en hij weet niet waar het over gaat Dat is wel jammer dta je dat mist, want het is juist zo enorm lachen als je de Convenant tegen de Flood ziet vechten
op het begin toen ik de filpjes had geskipt d8 ik toen ik de flood het eerst zag: oh die groene bolletjes hebben pootjes gekregen!
Voor veteran Xbox gebruikers wel ja (ik heb Halo ook al maanden gelden uitgespeeld), maar voor nieuwe Xboxers is Halo nieuw.. En dus nooit filmpjes skippen als je een spel voor het eerst speelt, dan mis je dus het hele verhaal van een spel, erg belangrijk onderdeel van de spelervaring imho.. Ik snap mensen niet die dat doen (beetje ongeduldig misschien?)..