Ik weet dat je via Xbox Live Marketplace demo's en dergelijke kan downloaden. Op dit moment heb ik nog geen xbox live, dus de vraag is staan er ook speelbare demo's op internet?? Als je er een weet of zeker weet van niet, dan zou dat mooi zijn. (het laatste wat minder natuurlijk) Alvast bedankt, Mikro
je kan wel gewoon spellen die op de xbox en pc uitkomen downloaden van een site, dan speel je wel de pc versie.
Met Xbox Live Silver kun je gewoon demo's downloaden. Een silver account is gratis. Een hotmail account aanmaken en daarna op je 360 een live account maken en je bent klaar. Kan me niet voorstellen dat er demo op internet staan: hoe zou je die op je 360 moeten krijgen?
Ik had eerst met een andere update van de 360 gewoon van een bepaalde site een "xbox bestand" gedownload. Die werd automatisch uitgevoerd toen... Maar het probleem is dat de xbox nu nog beneden staat en als ik hem met de rauter willen verbinden een gat moet boren. Terwijl de xbox 360 over een maand naar boven gaat... En we hebben net de gaten gedicht om die kamer iets meer geluidsdicht te maken.