ik ben bij die level met al die vage aliens....die met die grote poten en die kleintjes die je met zijn 100de aanvallen
leveltje 8 ik vind the flood trouwens maar gaar, 1 zo'n leveltje is wel leuk, 2 levels kan nog, maar de de levels 6 t/m 10 vol met die half vergane irritante mannnetjes ... Geef mij maar gewoon de covenants hoor ! mzzl Munch and Master Chief
kben bij bijna bij missie 9. kheb het nu 6 dagen...... Misschien is wat spelletjes ruilen ofzo want dat lijkt me wel handig
je doet maar .... trouwens co op is ****** vet en multiplayer helemaal vooral met 4! (en wat als ikke ga linken met maatjes ... mjummie !) mzzl Abe voor nu dan maar
Uitgespeeld op Heroic Jammer dat ze geen bots hebben met multiplayer, dan zou het spel het een stuk langer uithouden...
Ik heb gisteren met een vriend van mij co op gespeeld. Dat is echt kei gaaf. We kwamen alleen niet verder. In het level van the flood of daar net na. Dan kom je in een stuk waar wij alleen maar rondjes bleven lopen. Heel vervelend...
op legendary ben ik nu in het alien schip om meneer de leider te redden uit de klauwen van de evil covenant
jah dit had ik ook. je moet daar op zo'n blok/puin springen en dan omdraaien en dan een verdieping hoger springen. IK heb nu single player op easy uitgespeeld en co-op in normal. nu nog een stapje hoger