het spel waar ik naar uit kijk: World Series Of poker ik dacht laat ik maar eens een keer proberen om een nieuwe thread te starten. Het lijkt met een goed begin om het met deze game te doen. Publisher: Activision Developer: *TBA Platform: Xbox 360 · Genre: Card Release Date: 09/30/06 · Origin: U.S. Building on 2005's successful poker title, World Series of Poker: Tournament of Champions takes a story-based approach, putting players on the Pro Circuit as a new pro and protege of Chris "Jesus" Ferguson. Players test their skills at the premier Circuit Events in hopes of qualifying for the winner-take-all, invitation-only Tournament of Champions at the Rio Resort in Las Vegas. Along the way, they face-off against more top pros than ever before, including Joseph Hachem, the 2006 World Series of Poker Main Event Champion, and Jennifer Tilly, the Academy Award-nominated actress and World Series of Poker bracelet holder, among others in hopes of bringing home the Tournament of Champions trophy. Screens:
deze game wordt dus echt heeelemaal nix, maar wel grappig dat je hierbij de vision cam kan gebruiken.
Ik ben toch wel benieuwd naar deze game hoor...... Zo goed oefenen en de regels onder de knie krijgen en dan in RL een hoop centen verdienen
met vrienden kun je beter met echte kaarten en fishes doen... maar miss komt er wel een pack met dit spel en een cam... lijkt mij dat die cam een grote rol gaat spelen in dit spel...
Mwa, ik ben niet zo'n poker-fanaat, trouwens, vraag even aan een Moderator of hij de titel kan verbeteren.
Voor 60 euro moet ik er nog even goed over nadenken of ik het spel wel haal, maar als 'ie wat goedkoper is pik ik deze denk wel op. Ben erg poker verslaafd dus dat komt wel goed
Kom anders eens op PokerStars.com kunnen we alvast oefenen =P Maar is de prijs al vastgesteld op 60 euro? Hoop het toch niet xD