Demo's: Van computer naar Xbox 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Egamer, 17 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Hoi,

Ik kom hier met een briljante of natuurlijk slechte vraag. Kun je demo's voor je 360 downloaden op de computer, en dan via USB-kabel naar de Xbox overzetten? Hopelijk krijg ik zsm antwoord. :)

Alvast bedankt!

2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Kan je ze überhaupt ergens downloaden? (legaal:+)

3. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Legaal idd. :+

4. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    demo's die voor de 360 zijn kan je nergens downloaden dan behalve via de Live Market place

er zijn natuurlijk wel spellen die zowel voor de 360 en pc uitkomen , daarvan kan wel een demo gedownload worden maar is alleen op de pc bruikbaar

waarom zou je demo's voor de 360 willen downen op een pc en dan overzetten?

je kan via de 360 een gratis Silver membership aanmaken en dan de demo's rechtsstreeks op je boxje downloaden

5. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    gaat niet kom ik achter:mad:

Laatst bewerkt: 17 jul 2006
  6. Magneto 360

Leuk Bevonden:
    0
    Het Xbox Live® Silver-lidmaatschap is gratis voor alle bezitters van een Xbox 360™ – dus waarom zou je het niet uitproberen?

Wat je als Silver-lid kunt doen:

Een gamerprofiel maken
    Kies een gamertag en maak een gamerprofiel. Je kunt een gamerafbeelding kiezen om jezelf te onderscheiden, je persoonlijke motto instellen en een gamerzone kiezen.
    Een friends list maken en onderhouden
    Maak nieuwe vrienden, houd informatie bij over oude vrienden en zet online communities op.
    Toegang tot Xbox Live Arcade en Marketplace

Bekijk demo's en trailers en koop fantastische arcadegames zoals het klassieke Galaga of de hit Bejeweled.

7. basovich

basovich Guest

er zijn zat leuke demos op de marketplace dus waarom zou je ze van de pc naar de X360 sturen?

8. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    omdat o.a saint's row demo al wel te vinden is (omdat ie op de amerikaanse marketplace wel uit is) Terwijl hij hier nog niet online staat (iig op marketplace) :mad:

9. Magneto 360

Leuk Bevonden:
    0
    geduld hebben.......:): hij is ook niet uit op de marketplace , je krijgt hem op disc als je de game pre orderd!!

het kan gewoon echt niet van pc naar xbox , zal in de toekomst nog wel komen hoor maar nu nog niet

BTW heb je de demo al dan?

10. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Omdat m'n netwerkkaart kapot is en die moet dus gerepareert worden. Alleen ik kan niet zonder demo's leven. ;(

11. basovich

basovich Guest

is hij op de amerikaanse al wel!! ik keek vanochtend nog op mijn amerikaanse en hij was er nog niet.

*Zet zijn 360 aan en gaat hem downloaden.

12. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    hm niet dus, maar op de disc zoals magneto zei.

*have no patience 8)

13. Magneto 360

Leuk Bevonden:
    0
    van het internet :

Zaterdag 15 juli 2006 - Na al heel wat filmpjes nu weer eens wat ander nieuws omtrent de nieuwe free-roaming game voor de Xbox 360 Saints Row. Deze exclusieve titel moet pas eind augustus uitkomen, maar de demo die is al te spelen. Dit zou eigenlijk 1 augustus moeten zijn, maar dat is voor de Marketplace.

De demo is namelijk nu niet te downloaden, dus als je de Xbox 360 aangezet hebt kan deze weer uit. Er is namelijk een demodisc verschenen die later ook bij de OXM zal zitten in september. Zo’n demodisc kun je krijgen als je de game pre-ordered bij winkels als Toys ‘R’ Us en Gamestop in Amerika. Het volgende is hierop te vinden:

-Saints Row Demo
    -Saints Row Trailer
    -Making Of Video
    -Art Gallery
    -Muziek
    -Downloads (gamer pics en theme)

14. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    totaal 7gb :x

Gelukkig zal je op marketplace alles los kunnen downloaden

15. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nou briljant is hij niet, want diezelfde vraag is een paar dagen geleden al gesteld. ;)
    Ik gooi hem dicht, want dit gaat alleen maar over "Oeh, staat Saints Row op de amerikaanse marketplace??", daar is de marketplace thread voor.
    Bovendien, is dit het xbox subforum, je zit verkeerd. :) En het antwoord is eigenlijk al gegeven en is vrij simpel, nee dat kan en mag niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina