UC Tips & Trics

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Untouchable, 5 dec 2002.

  1. The Untouchable

    The Untouchable Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu wederom in de final match bij UC, deze keer op masterfull, vorige keer bij skilled. Bij skilled heb ik er toch wel lang over gedaan (Ik ben Gorge en had alleen maar mannen van hem in mijn team, gelukkige lukte het uiteindelijk met de lightning gun ze allemaal af te maken). Nu zit ik bij masterfull ook in de laatste match, maar het lukt niet echt, ik ben 3 keer tot de 3e persoon gekomen en toen ging het telkens mis (Weer ben ik Gorge en deze keer heb ik Grisnu, Cobalt, Frostbite, Wraith en nog zo'n vrouwtje, die niet 1x heeft gespeeld in mijn team). Het lukt niet, met name de 1e twee, respectievelijk Cobalt en Grisnu krijg ik niet neer, ze springen in die arena van de grond zo naar boven toe alsof ze over een hekje jumpen. En ten tweede hebben ze heel vaak een 1-shot-kill. Of perforeren ze mij in 2 sec met die minigun.

    Nu is mijn vraag of iemand tips of trics heeft in het springen, schieten, ontwijken of wat dan ook?
     
  2. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    strafen en springen?


    tip: schiet met rochetlaunchers en dat soort wapens op de GROND, dus NIET mikken op het mannetje (behalve als je lockon hebt natuurlijk.) . als je op de grond richt, raak je vaker.

    (naar mijn eigen ervaringen)
     
  3. FLurYu

    FLurYu Me PWN U

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    als je lockon hebt gaat ie nog best wel vaak mis, maar als ie raak gaat, zijn die gastjes meestal al wel half dood.
     
  4. The Untouchable

    The Untouchable Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat strafen en springen lukt niet echt moet ik zeggen. Met die minigun kun je springen en strafen wat je wilt, maar je gaat er toch aan. Bij de shock rifle idemdito. Alleen wanneer hij zijn rocketlauncher pakt kan je hem afmaken. Wat je wel telkens ziet is dat die gasten richting de lightning gun lopen, die pakken en op je gaan schieten, dan ben je d'r helemaal geweest.

    Die lockon mist idd wel vaak ja.

    Iemand nog nieuwe tips/trics.
     
  5. Bloody_Apron

    Bloody_Apron Guest

    ik vind het wel handig om springen onder je rechter thumb button te zetten...op die manier kan je makkelijk draaien terwijl je springt
    en met flak cannon niet omlaag schieten maar juist iets omhoog
     
  6. The Messiah

    The Messiah Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    1
    Probeer the link gun.
    Kan je mensen makkelijk mee om zeep helpen.Volg die met die straal en binnen no time ligt ie:)
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2002
  7. shootergod

    shootergod Guest

    Ik heb een tip: je moet altijd blijven bewegen maar bijna niet springen. Onthou: op de grond ben je sneller dan in de lucht, probeer maar uit, als je springt raken ze je sneller, en je moet altijd proberen om om iemand heen te draaien, zodat hij jou uit het oog verliest, als je dat goed kan ben je al heel ver! :D
     
  8. marc1234

    marc1234 ///M-Tax\\\

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje

    kan iemand me misschien helpen.
    ik ben duz nu ff bezig met single player en dan staat er onderin een vakje met een groot vraagteken erin.Weet iemand wat dat is

    alvast bedankt]:-
     
  9. The Messiah

    The Messiah Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hier mischien wel wat aan ja...Want nu ben ik ook bij dat survival gedoe en ik kom er ook niet uit.
    Bedankt.
     
  10. The FragmaN

    The FragmaN Active Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Pak een snellere character zoals een automaton of gen mokai.
    En dan heel veel strafen en health tussen het wisselen door pakken. En Cobalt is GOED, had hem ook in mijn team en kreeg er dus spijt van.:D
     
  11. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus precies hetzelfde. Ik ben ook die gozer die niet kan rennen, maar het wel lang uithoudt. Skilled heb ik reeds voltooid, en ik ben nu bezig met Masterful. Die Survival is idd wel erg kut.

    En een andere karakter pakken? Kan je alles weer overnieuw doen ]:-
     
  12. The Messiah

    The Messiah Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    1
    Ah,ik heb het gehaald.Gewoon iedereen afknallen met de Lightning Gun :+
     

Deel Deze Pagina