Dus boeken zijn goed om van te leren? Ja, dat klopt.
Maar hoe vaak zie je niet een stereotype van een 'studiebol' of 'nerd', die altijd aan het lezen is, en wetenschappelijke dingen makkelijk vinden, etc. etc. Ze vinden boeken lezen zo leuk, dat ze "eventjes dit boek uit wil lezen, alsjeblieft???", als je ze vraagt om bijv. even de tafel te dekken."
Zien zij er sociaal uit? Nee, dat vind ik in ieder geval niet.
Ik ben heel erg blij met games, maar ook vooral de computer en internet.
Voor mijn 7de kreeg ik een computer met internet (was al heel wat vroeger

).
Maarja, op internet spraken de mensen geen Nederlands, maar engels.
Sommige woorden herkende ik wel, sommigen niet. Ik vroeg wat aan mijn ouders, op het internet zelf en leerde zo van alles. Dankzij games leerde ik nog meer Engels, bijv. Press Start, Push the X button, Jump, Exit, etc. etc.
Op de basisschool vroeg iedereen aan mij: "Wat betekend dit, en dit, en dat?". Gek werd ik er wel een beetje van, maar op die manier kon ik wel wat pochen

. Toen ik 12 was, had ik in mijn 1ste jaar middelbare school, had ik een 9,3 - 9,0 - 8,7 voor Engels. [Het zakken van de cijfers is trouwens te verwijten aan huiswerk = minder gamen

]
Volgensmij ben jij gewoon een érg overbezorgde vrouw (of man

).
Misschien ben jij wel de nieuwe Jack Thompson,:
Jack Thompson for kids!
Nu maar weer
ontopic:
9 jaar is wel erg jong, vooral met de games die er voor de Xbox 360 zijn. De games zijn ook vooral duur voor een 9-jarige. Die krijgt 1 of 2 euro per week ofzo? Of misschien niet eens iets (of een keer een groot cadeau o.i.d.).
Dan kan je beter, zoals Kameo al zei, hem gewoon een Gameboy Micro kopen ofzo, ben je zelf veel goedkoper uit (je bent wel erg aardig om even een Xbox 360 aan een neefje te geven), en kan hij zelf ook games kopen.
Zijn ouders kunnen hem eventueel zelfs op marktplaats.nl helpen een game te zoeken, uit te leggen hoe je moet onderhandelen etc, etc.
Dus JTfK (Jack Thompson for Kids a.k.a. Andy01), wat heb je daarop te zeggen *hoest* bitch *hoest* ?
Klik om te vergroten...