[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 25 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. casy

    casy Afwezig

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    najah ik vind dat de xbox best leuke spellen heeft, want alleen maar halo 2 spelen op een xbox 1 wordt best saai...

    eey komt een van jullie gasten wel is op dat xbox forum (xbox.com) daar gaat het er pas hard aan toe....(onder xbox 360 hardware en iets van MS the real problem ofzoiets)
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2006
  2. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand dit?

    Als UPS langs komt maar je bent niet thuis, komen ze dan later op de dag terug of brengen ze het na een aantal pogingen naar het postkantoor ofzo? Ik werk overdag dus zal het pakketje dan niet kunnen aannemen..
     
  3. DaveM

    DaveM Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag je ze of ze je 360 op je werk komen halen??
     
  4. casy

    casy Afwezig

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het niet heel zeker.. maar moet je dan niet naar zo'n upc bij jouw in de buurt gaan als je niet thuis was toen ze het kwamen brengen>
     
  5. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
  6. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Bij mij hebben ze het bij buren afgegeven. Was ik aan de ene kant niet zo blij mee...maar ja, ik had 'm nu wel voor het weekend binnen.
     
  7. casy

    casy Afwezig

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm bij iedereen wordt ie opgehaald behalve bij....
     
  8. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou daar ging mijn respect voor de goeie service van MS.

    Mijn verhaal
    eerst ging mijn 360 kapot een maand terug, door goeie service een refurb (dat denk ik) terug gekregen. Dag van ontvangst meteen een error code E68 waardoor ik mijn hd moet opsturen.

    Eerst zou ik een Ettikete krijgen waarmee ik hem via UPS kon laten versturen, de ettikete kwam maar niet dus net gebeld na 5 dagen.

    Net dus gebeld en zouden ze de ettikete via mail sturen waarop ik UPS kon bellen. Maar de supervisor kwam er volgens mij tussen waarop de medewerker mij ineens vertelde dat ik het zelf moest gaan versturen en zelf de kosten dus moest gaan betalen. Daar was ik dus echt niet van gediend (ook al is het 5 a 10 euro, het gaat om het principe) en ik vroeg de aardige helpdeskmedewerker mij de supervisor te geven, ik had immers mijn verhaaltje wel klaar.
    Helaas gaf de medewerker mij niet de supervisor en vertelde mij ook dat ik de maand live kosten niet vergoed zou krijgen, zit al een maand zonder live te spelen.

    Ik dus pissig, maar 5 mins later belde de medewerker van MS mij en vertelde dat ik toch niet op mijn koste de zending hoeft te versturen en dat toch gewoon UPS langs komt.

    Hebben ze hun respect toch nog behouden bij mij!!!
     
  9. ChOsEn NL

    ChOsEn NL damm

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu mijn verhaal....
    IK stopte mn OXM disk in mn xbox 360 en hij begon te laden ....
    toen kwam er een lawaai en gekraak uit de dvd-speler, kheb dus snel de disk er weer uit gehaalt en gekeken als er een paar krasjes op zaten maar helemaal niets, dus probeerde ik het nog een keer en weer begon hij te kraken kheb het toen eens met (de net gekochte) LOTR: BFM2
    en niets aan de hand. Nu is het 4 dagen later en nou kraakt hij bij elk spel (kheb er 4), ik heb het ook aleen keer geprobeert als ik mijn xbox360 recht op zet maar dat hielp ook niet.

    Weet iemand van jullie wat dit is?
    Moet ik M$ bellen?
    En als hij dan word op gehaalt moet ik dan ook alle spellen er bij doen?
    hoe lang ben ik hem dan kwijt?
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2006
  10. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40

    Als ik jou was zou ik ms bellen, want het lijkt mij niet goed als je drive gaat kraken. Verder hoef je je spellen er alleen maar bij doen als ze beschadigt zijn of als ms vraagt of je ze erbij doet. Het is wel handig even door de telefoon te vragen of je de spellen erbij kan doen. Verder kan het van een week tot wel 4 weken duren (vaak alleen 4 weken als de apparatuur niet in voorraad is).
     
  11. ChOsEn NL

    ChOsEn NL damm

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    4 weken daar gaat mijn vakantie:'-( :'-( :lol:
     
  12. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag heeft UPS mn 360 afgeleverd, had hem verstuurd op 5 juli dus netjes binnen de 10 werkdagen is ie weer terug..

    Console zat goed ingepakt (doos bewaar ik je weet maar nooit :+)
    Meteen even getest met de spellen waar ik voorheen problemen/haperingen mee had.. PGR3 en GRAW, draaien nu allebei perfect.

    MFR date is 30-05-2006 dus een vrij nieuwe, mn vorige was van april 2006 geloof ik, ben tot nu toe erg tevreden over de MS service \o/
     
  13. casy

    casy Afwezig

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat mijne ook snel terug is..........
    ------------- -------------
    / \

    (______)
     
  14. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom kopen jullie nou niet gewoon een extra koeling voor 29 euro bij de consoleshop.
    Bespaart je een hoop ellende en met dit weer is het echt nodig.
    Als ik de mijn extra koeling uitzet nou dan kan ik er en eitje op bakken.
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Mjah ik heb nooit last gehad van een te warme xbox 360 ... hij wordt net zo warm als mijn pc en mijn dvd speler .. dit is normaal ... ik vind het Hitte probleem nog steeds overdreven :eek: .. Ik kan me niet voorstellen dat Microsoft veel uit val heeft ... anders hadden ze de machines terug geroepen
     
  16. sixem

    sixem Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zelf heb ook zo`n nyko intercooler maar mijn xbox360 heeft het toch begeven ,.,.hij liep ook vaak vast met de cooler tot uiteindelijk alleen nog maar de 3 kwart ringen te zien waren =( .,maarja hij is vandaag aangekomen in duitsland .,.,k`hoop dat ik hem snel terug krijg :)
     
  17. ChOsEn NL

    ChOsEn NL damm

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    microsoft gebelt en komen hem vandaag of morgen ophalen:lol:
     
  18. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    mijn xdoosie staat nu al meer dan een week in weiterstad op de "repair plank" te wachten todat hij aan de beurt is denk ik.

    wordt tochwel een beetje nieuwsgierig naar een berichtje hoe de zaken ervoor staan.
     
  19. Herr Konig

    Herr Konig Proffesional

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    11-07 was mijn xbox opgehaald door ups en tot vandaag stond op internet dat hij nog was in duitsland, maar vandaag kwam ups alweer aan met een gloednieuwe xbox verpakt in plastic en al 19-07 fout code bij mij was 0020 met 3 ringen. Ik ben iig superblij dat ik een nieuwe heb gekregen want ik had m via via gekocht zonder bon er bij enzo.
     
  20. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0

    ik zeg toch ook niet dat hij niet goed koelt.
    Sterker nog ze zijn van gamekings met een 360 naar het bedrijf iki ben stil geweest.
    Die zetten echt geweldige gaming pc's in elkaar, en de koeling zit ook in servers dus dat zit wel goed.
    Maar met dit weer heeft toch iedereen problemen, heb jij het zelf niet warm en zit je ook niet in een lekker extra gekoelde ruimte.
    Zo'n intercooler is alleen een extra voorzorg en het houdt je machine echt een stuk koeler.
    Moet jij eens een spel uit je 360 halen nou de schijf is behoorlijk warm en met de intercooler niet.
    En ja dat je machine het alsnog begeeft dat kan aan zoveel dingen liggen.
    Laat mij lekker die hele 29 euro betalen, er zijn toch geen games die mij nu boeien.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina