1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

limewire

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door daantjuh_15, 19 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daantjuh_15

    daantjuh_15 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje over limewire, namelijk: als ik een film wil downloaden en hij is op 9 % ofso, en ik wil even kijken of die het doet...klik ik op afspelen..dan zegt die in een scherm van wmp:

    'Kan het bestand niet afspelen. Kan een of meer vereiste codecs voor het afspelen van het bestand niet vinden.'

    het bestand zelf is een avi....en ik heb "ffdshow" al geinstaleerd...dus weet iemand hoe en wat?:'-(

    naja hoor het graag:b:
     
  2. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien divx codec downloaden? Voor de meeste films heb je dat wel nodig.
    (www.divx.com & dan codec, player hoeft niet)
     
  3. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    films doet ie ook niet altijd meteen. zelfs al heb je een groot deel van een film dan speelt ie het niet altijd af. waarom weet ik niet, want ben geen computerdeskundige mja. overigens vind ik zelf een film met limewire downloaden beetje onhandig. ( voor muziek is het perfect )
     
  4. daantjuh_15

    daantjuh_15 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    waarmee kan je films beter downloaden dan?...want het moet toch via wmp afgespeeld worden dacht ik zo...
     
  5. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Limewire pwnt in MP3's inderdaad, vooral losse nummerjes:)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 jul 2006
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Films downloaden via Limewire, dat is niet legaal, is een schending van de auteursrechten. Over illegale troep mag niet op XBW gesproken worden en daarom gaat deze thread op slot.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina