Zoals je wel hebt gelezen heb ik net Uc gekocht Ik heb het spel gespeeld en na 10 min spelen d8 ik van Dit is saai met bots en ik vond er helemaal niks aan geen spanning ik voelde geen sweet zoals ik dat bij counterstrike op de pc wel heb Ik ga hem daarom ook morgen ruilen en koop hem weer als ik online ga. ik wou trouwens Medal of honor halen is dat een goeie keuz.
Het is precies hetzelfde als de PS2 versie.. Met PRECIES bedoel ik ook PRECIES..inclusief de Graphics if you know what I mean..
ja hoor,als het exclusiev gemaakt is voor de Xbox en dan precies hetzelfde als de PS2]:- ]:- ...en de Graphics zijn dus wel heel wat beter dan op die ps2...<----:r
Waarom zou je hem terugbrengen en later weer halen, dat heeft toch geen zin, je denkt dan wel, dan willen meer mensen em misschien wegdoen, maar daar zou ik niet op rekenen als live dan net gaat beginnen. btw je durft je bots zeker niet op godlike te zetten aangezien je het saai met ze vond
Vind jij Couterstrike beter als UC? Ik vind UC 100x beter als Couterstrike. Bij counterstrike moei je wachten als je dood bent bij UC kun je lekker door spelen. En de graphis van UC zijn stukken beter als counterstrike terwijl dit toch een P4 2,66 Ghz en de Xbox een stuk lagere specificaties heeft.
hey undertaker, ik had precies hetzelfde. ik voelde totaal geen spanning, capture the flag vond ik niks anders dan een sprint door het level heen. maar, ik vond het wel stoer dat je zonder orders sommige fights gewoon niet wint. maja, ik ruil em wel.
wat bedoel je met spanning? of je het gaat winnen of niet, of spanning als in bang ofzo... als je makkelijk wint moet je de moeilijkheidsgraad hoger zetten, en UC is niet bedoeld om je bang te maken maar om zoveel mogelijk slachtoffers te maken
graphics schelen maar een heel klein beetje maar niet opvallend... en ze praten engels... alleen bij een paar levels hoor je mensen ook nederlands praten... kom op mamma we moeten schuilen hahahaha...
ik vind Unreal Tournament eigenlijk net zo goed als UC behalve de graphics dan en in UC is die translocator 10000000000000 keer vetter door de camera.
Idd... De besturing is hetzelfde als bij Halo en je hebt nu een richtertje, daarvoor moest je bij de PS2 een knoppie ingedrukt houden. MoH ziet er niet veel mooier uit dan op de PS2 maar is en blijft een geweldige sfeervolle game.