[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 25 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    welke shops (liefst niet online) verkopen die dingen.



    haal ik er van de week alvast 1tje ergens op ofzo.
     
  2. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de consoleshop in rotterdam kan je online bestellen maar ook afhalen maar moet je wel eerst bellen.
    Is echt een hele goede winkel verzending gratis en morgen bezorgd.
    En de service is helemaal top
     
  3. JrY

    JrY Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn boxje valt sinds gister continu uit... ik heb hem nu verticaal op een tafel gezet met de voeding en daarop een ventilator gericht maar na een hele dag niet gespeeld te hebben en het 2 x geprobeerd te hebben valt ie al uit voor ik een potje cod online heb kunnen spelen...

    2 rode lampjes ik ga microsoft maar even bellen! Is wel de eerste keer dat er iets met mijn boxje gebeurt... ik was er ook heilig van overtuigd dat de problemen een beetje overdreven waren!
     
  4. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is gisteren teruggestuurd. Had ook het probleem met de 3 rode ledjes. Maar zou dat nu echt door de warmte komen? T kan dan 28 graden zijn op de kamer waar de xbox draait, maar dat moet toch geen probleem zijn. Zo'n processor wordt toch sowieso al 80 graden?
     
  5. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Eerder kreeg mijn 360 symptomen van oververhitting, dit viel samen met de hittegolf, welke nu in ons kikkerlandje heerst. Hierdoor dacht ik dat één en ander samen viel, alhoewel de 360 ook in landen wordt verstrekt waar dit soort tempraturen wel vaker voorkomen.

    Het leek mij dan ook sterk dat de 360 burgers vanuit tropische oorden in hun instructieboekje terugvinden dat de 360 in de zomermaanden niet gebruikt kan worden (excuses voor het ongemak, Jump in)

    Het was mij opgevallen dat de kuren waren ontstaan, na de download van de demo LotR.
    Op momenten van paniek en overmacht wordt alles aangegrepen en werd de demo dus verwijderd, dit moest wel snel gebeuren, daar de 360 steeds na luttele minuten vastliep.
    Na verwijdering van LotR is het probleem bij mij niet meer voorgekomen, ook niet na intensief en langdurig gebruik. Misschien berust het op toeval, maar nadat de eerste storing aanving is het alleen maar warmer geworden
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2006
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    dat heb ik nu ook :confused:
    en dat kan waarschijnlijk niet door warmte komen want ik heb heel vaak een hete kamer :confused: ook in de winter dan doe ik gewoon de verwarming aan
    snap er eigenlijk geen hol van als hij et maar doet :)
     
  7. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    hatsee.....goeie berichten uit 360 country.

    mijn xbox is al verzonden en is zelfs "as we speak" onderweg naar de eigenaar.....ikke dus :+

    ben benieuwd want sinds half 7 vanmorgen is hij out for delivery vanuit amsterdam via diverse andere patienten uiteraard richting mij.
    vanaaf wellicht op live.........hiiihaaaa...hoop van wel.
     
  8. DaveM

    DaveM Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had vanmorgen hetzelfde bericht in mijn e-mail box en hij staat dus nu in de woonkamer te wachten om uitgepakt te worden.
    Is toch sneller gegaan dan ik had gedacht. En nu alleen hopen dat ie het doet en dat er 2 nieuwe spellen bij zitten.
     
  9. rvthul

    rvthul Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de XBOX van iemand overgenomen, deze was zijn aankoopbewijs kwijt.

    Haalt MS zonder aankoopbewijs een defecte XBOX op?
     
  10. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, alleen als de console nog staat geregistreerd op de oude gebruiker heb je veel kans dat hij/zij de gerepareerde 360 teruggezonden krijgt.
    Staat hij echter op jouw naam dan hoef je je geen zorgen te maken!
     
  11. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan dan ook zegge dat je ben verhuist

    Heb vanmorge ook gebeld. Me xbox stond nog op me oude adres en heb dat gwoon veranderd. Ze hebbe hem meteen opgehaald, binne 5 min was ie er.
     
  12. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Na mijn eerste xbox al te hebben moeten omruilen door een fout in de grafische kaart, zal nu ook mijn tweede eraan moeten geloven. Zoals broes ook vernomen heeft, maakt die van mij niet normaal herrie. Wordt er echt helemaal gek van. Heb hem naast die van een maat gezet... wat een verschil... dus UPS here we come....
     
  13. casy

    casy Afwezig

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    wooh al een paar dagen niet meer online geweest, die van mij is een paar dagen geleden aangekomen ,doe het nu nog prima maar hij is ook al een paar keer vast gelopen, dus kijken hoelang deze het uithoudt
     
  14. bajo4life

    bajo4life there will be blood

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox heeft net het loodje gelegd ( RIP )
    3 knipperende rode leds code 0020
    hij doet nix meer, ik heb trouwens me 360 nog niet geregistreerd,
    en ik werk overdag en heb weinig tijd om dat gedoe met ups te regelen,
    ik kan me 360 toch bij me oma laten halen of niet?
    enne ik baal behoorlijk want me savegames ben ik natuurlijk kwijt nu
    die op mijn harddisk staan? of moet ik die gewoon niet meesturen?
    ik ga morgen maar effe bellen dan naar ze...

    MFR Date : 2005-12-01
    Error code :nvt
    Signaal RoF :3 kwadranten
    Probleem omschrijving : vanaf december gespeeld zonder problemen, nu ineens rode kwadranten, niet oververhit, vaag probleem, met leds code 0020 ( onbekent probleem )
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2006
  15. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    @bajo: Soms moet je hem wel meesturen, soms ook niet geloof ik.Bespreek het iig met MS helpdesk. Dat registreren kunnen ze dan ook meteen doen voor je. Ik moest dat wel en ben zelfs nu mijn 2e HD kwijt.

    Ik wacht nog steeds op mijn nieuwe, ik heb hier 3 spellen die ik gekocht had net voor mijn 360 kapot ging, al dikke maand zonder live of games...

    Maar je kunt je 360 op laten halen waar je maar wilt geloof ik, bij kwamen ze op het werk ophalen.
     
  16. bajo4life

    bajo4life there will be blood

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    beter!!! dan bel ik ze vanavond effe, en zeg meteen van me hd dat ik die wil houden, bedankt!!
     
  17. bajo4life

    bajo4life there will be blood

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    nog effe een vraagie, is de helpdesk nederlandstalig?
     
  18. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    ja en je hoeft niet je HDD mee te sturen.

    heb die van mij net weer teruggekregen. ging redelijk snel hij s maar 4 dage weg geweest.
    maar kan het zijn dat ik een andere heb gekregen en dat ik dus een andere serial number heb en moet ik dat dan vertellen aan MS of hebben ze dat zelf al veranderd?
     
  19. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dit hoef je niet te melden bij Microsoft. De console die jij hebt gekregen staat meteen op jouw naam in het systeem. Ik kan het weten want toen mijn defecte werd opgestuurd heb ik hiervoor gebeld. Er werd mij verteld dat de barcode in het systeem word gescand en de console zo op jouw naam komt. So don't Worry\o/
     
  20. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    zoals al aangegeven: Ja.

    je kunt ook dit even door lezen::
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=78349

    kijk voor info op de eerste pagina.

    Als een mod dit leest, zou hij die info kunnen plaatsen in dit topic?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina