Wat wou je weten dan? 1. De bal zelf besturen. 2. De keeper met vleugels (vliegende keep) 3. In het stadion zitten met de stadionfakkel. 4. Scheidsrechter spelen. 5. Hotdogs verkopen in het stadion 6. Gras maaien 7. Lijnen trekken 8. Stadions unlocken Zeg 't maar...............
okay.. ps: er zijn wel eens domme cheats op het internet geplaatst maar die werken niet (is bevestigd)
okey fifa 98 psx, Unlimited Player Atributes Enter the following code at the Player Edit screen.... L1 - L2 - X - Square - X oh en heb je trouwens al eens van een gameshark gehoord?
probeer eens...werkt zeker niet... De gameshark/explorer hoort niet in de categorie 'normale cheats' dat zijn speciale codes....je moet em in de winkel gaan kopen.. en bijna niemand hier heeft een gameshark... weet ik zeker..de codes zijn niet gemaakt door de developer ...maar het zijn patches gemaakt door de gameshark developer...
HoTsHoT ga maar niet in discussie met "ikke" win je niet ook al heb je gelijk, ik spreek uit ervaring.
ik heb op cheatcc.com gekeken en daar stonden geen cheats...dit was het enigste wat er van fifa 2003 stond: Seoul stadium Win the International Cup to unlock the Seoul stadium. Stade de France stadium Win the Club Championship to unlock the Stade de France stadium. geen cheat duzz
je moet probeeren een bepaald doel saldo met een speler te halen of op elk nieveau de club championship halen of een tournement halen zonder een keer te verliesen en nul goals tegen op professinel ik ben er meee bezig en als iok klaar ben zeg ik wel of t werkt