The Clone Wars op de GC lijkt me een toffe game. Ik heb er niets van gehoord dat deze ook op de xbox komt. Dat vindt ik heel vreemd. Waarom komen er bijna geen leuke Star Wars games op de Xbox maar wel op de GC. Ik vind Rogue Squadron en Clone Wars de leukste Star Wars games samen met SW Galaxies. Jedi Starfighter is wel leuk maar niet zo goed als RS en CW. Waarom komen deze games niet naar de Xbox? Kan iemand hier antwoord op geven??? Conqubite
Ik dacht ook dattie niet kwam maar zag hem volgens mij op dvdcrave.com staan bij aankomende xbox titels...
jedi knight 2 ligt in de winkel dat is een vette starwars game , en knights of the old republic en sw galaxies komen ook nog , dus genoeg voor onze xbox dacht ik zo
Er zijn voor elke console een paar exclusieve titels en multi titels.. Dat is het enigste.. Kan wel zeggen dat SW: Galaxies en KOTOR de 2 grootste titels zijn..
Ik heb nu een tijdje een xbox, maar ik mis idd een echte goede SW-game.... ps2 heeft Racer 2 en Bounty Hunter, gc heeft RS en Clone Wars.... Xbox heeft Obi-Wan, Jedi Knight en Starfighter... dat zijn dus echt geen topgames... KOTOR en Galaxies zullen wel goede games worden, maar het zijn geen echte aktiegames... Dit is dus ook de reden dat ik binnenkort ook nog een Cube ga halen, met Rogue Leader en dan strax ook nog Mario Kart
Ik heb mij Jedi Knight 2 gekocht en mijn eerste indruk is dat het er maar oud uitziet. Ik heb er wel nog maar een uur ofzo opgespeeld. Splinter Cell is veel beter.
Ja klopt in de PU staat idd dat hij ook op de xbox uit komt. Nummer 12, blz. 36 +37. Dus dat wordt weer een zuper lauwe (gejatte) game. Maargoed ik zeg altijd: Beter goed gejat, dan slecht gemaakt.
Weet iemand van jullie misschien ook wanneer we het kunnen verwachten?? Ik wacht met smart!! Rogue Squadron mag van mij ook komen maar dat zal wel niet gebeuren anders was het allang gebeurt.. conqubite