1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door L3MMING, 5 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 70373R

    70373R n00b

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb je de monitor ook echt als monitor nodig ? Ik heb de XBOX nu aangesloten op een 2407 ( heb zelf de 3007 ) en ik vind het niet mooi.. Het is nu aangesloten via composiet..
     
  2. SarcasmO

    SarcasmO Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Met composiet neem ik aan dat je de gele jack bedoelt? Als dit zo is dan denk ik dat je jezelf te min aandoet. Composiet is nau niet bepaald een systeem wat het mooiste beeld doorgeeft. Ik ga het aansluiten met de oficiele vga kabel van ms. Door de aspect ratio van 16:10 kan hij dan als het goed is op 1280x768 draaien. Dat is aanzienlijk beter als de (ik gok) 10+ jaar oude aristona 54cm bak die ik heb staan.
    Ik weet niet zeker of je de vga kabel al geprobeerd hebt, zoniet is het zeker de moeite waard.

    btw, ik ga de monitor inderdaad ook gewoon gebruiken, mijn iiyama pro 451 begint kuren te krijgen dus die is aan vervanging toe.
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2006
  3. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    Dit is de HPW19.
    Heeft iemand ervaringen met dit scherm?
    Check hier de specs. Dit is toch een mooi VGA monitortje voor de 360?
     
  4. 70373R

    70373R n00b

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik bedoelde component, excuses :)

    Ik doe mijn 3007WFP weg voor een 2407 + 800 euro alleen voor de DSUB aansluiting.. Ik wil mijn XBOX het liefst op de 30" Dell aangesloten hebben uiteraad, maar dit werkt gewoon niet.. Mischien in de toekomst met HDMI, maar daar ga ik niet op wachten.. Of ik ruil de 3007 30" Dell voor een leuke LCD TV :D
     
  5. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup, is gewoon geschikt.
     
  6. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, hij is heel erg geschikt.
    Maar hij kost overal zo rond de 200-250 euro.
    Dus ik ben benieuwd wat het is. Hij ziet er erg mooi uit. En de specs. zijn oké.
    Heeft niemand deze monitor?
     
  7. SarcasmO

    SarcasmO Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Is inderdaad zonde dat je een mooi groot scherm hebt en je xbox 360 er dan niet op aan kan sluiten:mad: nau ja 24 is ook nog best groot hoor, maar als je normaal op 30 draait denk ik dat je er meer last van hebt.
    Ik sluit mijn 360 aan op de dsub die gelukkig ook nog gewoon op de 2007wfp zit:D op de rest van de aansluitingen komen een pc, xbox en ps2:thumbs:
     
  8. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo ik heb een vraagje ik wete niet of dit de goede topic is.
    maar ik heb gister een samsung tft lcd syncmaster 711 mp gekocht die zowel voor tv al monitor te gebruiken is. er staat dat hij 75 Hz is maar als ik hem op pal 60 zet krijg ik vaag beeld bevoorbeeld bij de xbox live pagina dan de blauwe knop met singoff daar zitten grijze strepen achter en bij pal 50 geen problemen heeft iemand hier een oplosing voor?
     
  9. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    oeps sorry er was al een tpic voor mijn excuses
     
  10. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup, is sinds vandaag een topic voor gemaakt!
     
  11. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    569

    Die monitor ga ik denk ik ook nemen alleen is er afgelopen woensdag morgen iets met mijn moeder gebeurt wat niet egt leuk is om te vertellen en ze ligt ook nog in het ziekenhuis :'-( . Dus daarom zeg ik de afgelopen week niet meer veel.
     
  12. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Oei, sterkte.
    Maar ik weet ook bijna zeker dat ik dit scherm ga kopen.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    waar? :9
    want laat ik nou net ook aan het kijken zijn voor een nieuwe monitor ;)

    kun je trouwens als je een LCD monitor pakt, en je 360 daar opaan sluit de kwaliteit een beetje vergelijken met de combinatie HDtv <> Xbox 360?

    Maar ik neem aan dat het beeld sowieso beter wordt dan met de tv die ik nu heb 8) (meer dan 10 jaar oud :D)

    zou deze wat zijn?
    is goedkoop + is breedbeeld :D
    van de specs weet ik verder niet echt veel af :{ dus ik heb geen idee of ie goed is / werkt icm de 360
    [​IMG]

    er zijn natuurlijk mooiere modellen / designs, maar je kan niet alles hebben he ;)
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2006
  14. 70373R

    70373R n00b

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    1
    Beeld is na mijn idee goed op een monitor, maar ZEKER niet zo mooi als op een HDTV..
     
  15. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    hier de specs. Vast een goed monitortje. Alleen ken ik het merk niet zo goed. Maar ja, als ie mooie beeldjes uitpoept...
     
  16. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me dat het verschil niet groot zal zijn (mits zelfde resoluties). Daarnaast zijn de verschillen tussen merken en types onderling ook soms groot.
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    720p is toch de resolutie 1280x720?
    de monitor kan dee resolutie aan: 1440x900...

    zou je toch zeggen dat je in een soort van HD-modus (ofzo 8)) kunt spelen

    @Timmeh: 9.7 voor beeldkwaliteit :thumbs: het merk vind ik alleen een beetje twijfelachtig...

    dus als iemand nog suggesties heeft voor een arme jongen... :D (max. €200,- : moet te doen zijn, bij Alternate.nl hebben ze er genoeg voor die prijs :))
     
  18. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup, dat is de resolutie voor 720p.

    Maare, je kan altijd nog een scherm van Acer kopen, die zijn goed en niet erg duur. Klik.
     
  19. :: hmr`::

    :: hmr`:: chris

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    dus als ik op 1280x1024 speel speel ik niet op de hoogste hd kwaliteit van 1080p? Of wel?
     
  20. SarcasmO

    SarcasmO Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    nope, 1080p heeft een resolutie van 1920 × 1080 met een aspect ratio van 16 : 9
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina