haha ja zeker, xbox live word echt meesterlijk, maarre, ik wil Wanadoo Premium nemen, kan je dat gewoon aansluiten op die xbox, voor xbox live?, of kan je allleen met @home ofzo d'r op?
Noooooit!!! hij komt volgens mij rond kerst als ie pas over 11 maanden komt ga ik in spits-uur op de snelweg staan
Fable heeft geen eigen genre, het is een RPG. 1 - die post die ik quotte was een behoorlijke spam-post ja! 2 - WAT is onnuttig? En wie bedoel je met 'mensen'?
oo nee verkeerd gelezen dan wouden ze dat het uit kwam maar pa in 2003 kerst die ene kil had toch gelijk
Ik moet denken aan de Gateway voor PS2.Dat spel moest uitkomen rond de release van de PS2.Het is nu ongeveer te koop en dat 2 jaar na de éérste release datum. Fable zal wel niet zo lang duren maar het was ook een reclame spel voor de lancering van de xbox. Ze hebben wel nooit vermeld dat het ook te koop zou zijn bij de lancering van de xbox en uiteindelijk denk ik ook aan een okt. nov. 2003 release.
Hmmmz ik wilde alleen maar ff zeggen dat ik zelf wel uitmaak of ik m'n kop hou, en dat ik dat een beetje een domme opmerking van jou vond omdat ik gewoon iets toevoegde aan de discussie... ...maar Fable is inderdaad Xbox Exclusive.
als Fable zo vrij is hoe moet je het dan uit spelen moet je al het goede of al t sleche vernietegn zijn er wel echte missies of moet je een mission zoeken hoe moet je geld verdienen kan je op een paard rijden of moet je lopen? weet je Eckie als je nou iets usefulls te zeggen had dan zou ik niet zeggen dat je je kop moest houden als ik zeg het heeft een eigen genere en het kan bewijsen ook door een link te geven aan iemand is het wel stom als jij dan ff komt en eggen dat t niet waar is