Battlefield 2: Modern Combat [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 3 mei 2006.

  1. TiNuSsssss

    TiNuSsssss Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Onzin, ik speel al jaren online shooters op de pc en dat is nou eenmaal fijner spelen met een muis en keyboard. Heeft ook niks met eerlijk of niet eerlijk te maken, je wil toch ook zo goed mogelijk van de game gebruik kunnen maken.
    En ik heb zat met keyboard en muis op de bank gezeten om op m n beamer te spelen. Gewoon keyboardje op schoot en muis op de leuning..geen enkel probleem.
    Maar goed, ik heb dus keyboard en muis gekocht en daar kan je dus alleen maar mee typen en niet mee gamen?
    Lullig van die microsoft hoeren heheheh ;)
     
  2. Tr1gg3R

    Tr1gg3R Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of dit al eerder ter sprake gekomen is (zoeken levert niets op :mad: ) maar hebben jullie er ook last van dat de tegenstanders (Single Player) door alle mogelijke objecten heenschieten?

    Dekking zoeken achter gebouwen, tanks, bergen, duinen, zandzakken, whatever... het maakt allemaal niets uit.

    Als er een tegenstander is dan schiet hij je dood.

    De eerste 2 minuten is dat leuk maar daarna heeft mijn controller altijd de neiging om te gaan vliegen.

    Iemand het zelfde probleem? (Patch/Optie? Support lijn bellen? :p)
     
  3. bubu

    bubu Guest

    w00t ik heb deze game gistere gekocht en ben helemaal verslaafd later ! =D

    wat is da pph eigelijk dat heb ik op 70 staan.. maar ik weet niet egt wat het is.. some 1?
    wat is het =D??
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 jun 2006
  4. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Geen onzin natuurlijk-> meningsverschil. Ik hoop gewoon dat dat nooit zal gebeuren....en jij wel. Ik zie het dan ook niet als slechter spelen met controller, maar gewoon anders. Als je het ziet als slechter spelen, vind ik het niet vreemd dat je met muis en keyboard wilt spelen.
    Ik zie mezelf ook al met wat vrienden spelen; 4 keyboards en 4 muizen.... Het haalt naar mijn mening gewoon de console-feeling weg.
    Eigenlijk moet je gewoon oefenen :b: . Dit meen ik echt, niet dat ik zeg dat je slecht ben, dat echt niet, maar als je echt goed oefent , zul je geen behoefte hebben aan muis/toetsenbord; gewoonweg omdat je er gewend aan raakt.
    maja iedereen z'n mening, nu maar weer ff on-topic
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2006
  5. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    PPH = Points Per Hour dacht ik
     
  6. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja klopt, dus hoeveel punten je per uur hebt gemiddeld (Was wel duidelijk denk ik :9).

    Maar de PPH is voor je rang. Voor de rangen heb je een bepaald PPH voor nodig. Oplopend tot 100 PPH. En daarbij moet je voor de meeste rangen ook nog medals (en natuurlijk een bepaald aantal punten totaal) halen om te kunnen promoveren. Het PPH neemt ook alleen toe/af als je "ranking" speelt, ook als je medals haalt gelden die alleen als je die in een "ranking" game heb gehaald; Je krijgt ook alleen dan er een achievement voor.

    Maar je moet wel goed kijken als je met je vrienden online wil spelen (met "ranking" aan) mag het verschil in rang tussen jullie 2 niet te veel zijn. Dit had ik namelijk met een vriend van mij die het spel net gekocht had toen ik hem al een tijdje had; Ik kon hem dus niet joinen omdat ik een te hoge rang had. Het verschil is nu wat minder geworden en ik kan hem inmiddels joinen; maar m'n punten nemen natuurlijk nog toe; kwestie van gewoon geen medals halen....dan promoveer je ook niet.

    pff zo, weet je gelijk alles over de rang :9 :b:
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2006
  7. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Hij is niet (zo) goed geworden zoals ik ingedachten had mede door het klote chat systeem dus... maarja ik had beloofd dat ik hem online zou zetten dus: http://www.vsocial.com/video/?d=37117
     
  8. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    hahaha lol
     
  9. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Haha lache man! Is dat van die Chinese tio toch nog goed gelukt! Jammer dat ik geen tijd meer had om te helpen. Maar t is mooi geworden :thumbs: :b:


    Edit: ik wordt gelukkig nog wel eervol gemeld
    Maar idd al deed dat chat-systeem t nou goed, zou t een stuk beter kunnen en vooral ook sneller!
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2006
  10. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Bedankt, Ik ga denk ik nog zoiets maken met GRAW, Daar is het wat dat betreft makkelijker. Je kan daar niet alles uitzetten maar ik kan teminste altijd praten met mensen.
     
  11. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Owke dan. Nou je moet maar berichtje sturen al moet ik helpen. Ik heb nu tog eindelijk vakantie.
     
  12. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    plus dat je de server kan locken zodat er niet elke keer van die *************** luitjes in de game komen die je een beetje zitten te killen etc..
     
  13. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1

    Geweldig!!! :lol:
    Tijd voor een potje... *)
     
  14. Goof R Dam

    Goof R Dam Goof R dam

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk filmpje!
     
  15. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    Gisteren spel gehaald en online echt super!
    Behalve de voice-chat gaat niet zo goed, want je kunt volgens mij alleen met de mensen in je omgeving praten, toch?
    Dit is nou zoon spel voor als je je verveeld, lekker wat knalle :D

    PS: Geweldig filmpje _O_ Hulde
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2006
  16. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Je moet X indrukken als ik me niet vergis (heb het spel niet meer dus) of open mic aanzetten.
     
  17. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast in level 7 dat is dat level dat je met die helicopter 4 plekken moet verkennen. Maar ik red er steeds maar 1 om te doen, iemand tips??
     
  18. Kaito

    Kaito Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2 dagen geleden mijn Xbox 360 gekocht en ook deze game erbij genomen. Ik speel hem ook online ben alleen nog niet zo goed. Je kan me adden op: Kaitochan als je wil.
     
  19. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Zorg dat je Recon Helicopter bij het startpunt hangt. Nu hotswappen naar een gevechtshelicopter waarmee je een gebied veilig stelt. Vervolgens de recon uitvoeren en weer terug naar het startpunt. Herhaal deze stappen gewoon 4 keer. Succes verzekerd!!!
     
  20. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt ga het proberen.
     

Deel Deze Pagina