[PC] World of Warcraft [Deel 12]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 12 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Caster doet een Blizzard, en die doet ranzig veel frost dmg. :)

    @ Pim - beter kom je met je war terug naar SR. :cool:
     
  2. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0

    Nee ik had een reactie op 2 posts boven mij, was alleen net iets telaat. _0/
    Net of ik ingame ga trouwen. 8)
     
  3. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Er stond zo: "ik ook". Dus ik dacht dat jij ook getrouwd was:).
     
  4. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Hehe, agree :lol:

    Waarom doen jullie er zo serieus over, het is toch te gek om van te spreken, het is maar een spel :):
     
  5. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    duh het is ook maar voor de fUn!?
     
  6. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik hopen :+

    Ik wou met een vriend van me op test server gaan spelen... maar toen we inglogde merkte we dat ik op PvE realm zat en hij op PvP realm.
    Kon je dit ergens instellenofzo?
    Nieuwe PvP systeem werkt perfect! lekker snel, al is het wel laggy nu..
    En het is ook cool om met een fullepic lock te spelen :D
     
  7. Maar kom op ingame trouwen, het is een spelletje je moet er niet té diep ingaan. Maarja het zal vast wel voordelen hebben :emo:
     
  8. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Het spel is een MMORPG: Role playing game dus. Het is grappig en leuk, lekker beetje met zijn alle feesten enzo. Verder is het ook een keer wat anders. En als mensen willen trouwen ingame, laat ze dan, niemand verbied het ze. Er zijn ook begravenissen gegeven in wow, is dat ook lame en stom...:{

    Volgende keer een beetje logisch nadenken.
     
  9. :: hmr`::

    :: hmr`:: chris

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm hier kun je eindeloos over discussieren maar ja de een vind het lame om te trouwens ingame de ander ziet het als fun, en weer een ander gaat er serieus gevoelens bij krijgen. Ieder ze eigen ding toch haha!
     
  10. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Zitten nu vast op Huhuran, eerste week AQ40 en we zijn nu daar best blij daarmee :D
     
  11. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    OMG Anub'Rhekan op 1% wipe! Maar hij gaat neer vanavond, T3 here I come. :cool:
    ----------- EDIT ----------
    [​IMG]

    Awesome. :D
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2006
  12. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Als je die bosses nou maar kon solo'en, dan had je zo veel gold:cool:.
     
  13. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Haha indeed, ziet er zo verleidelijk uit. :+
     
  14. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een tijdje op de testrealm gepvpt nu.
    Rogues werden tog gebuffed? ik snap niet waarom, ze zijn al zo goed!
    Als ik gezien word door een rogue als warlock zijnde ben ik een target en ik ga gewoon dood, hij heeft al het voordeel van de varassing, dan kan hij je stunnen tot je dood bent, en owee als je iets wil casten dan is het kick.
    Opzich maakt het me niet veel uit want elke class heeft wel zn zwakke kanten, maar rogues hebben er geen 1, alleen pala's en warios een beetje.
    Als ze in gevaar komen doen ze vanish en je ziet ze 9 van de 10 keer niet meer.

    En ze worden nu ook nog gebuffed? ik vind het onnodig, als caster zijnde kan je niks beginnen tegen een rogue.


    \\ het komt dan mischien omdat op die test realm ZOveel rogues zijn omdat ze uitgetest moeten worden, maar tog blijft mn mening hetzelfde.
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2006
  15. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Rogues vind ik anders super simpel als mage zijnde, stunlocken kunnen ze niet omdat ik dan gewoon Ice block. Dan is het gewoon een kwestie van frost nova'n en killen. Teh easy.
     
  16. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    druid is stoer in pvp --> Cat form --> Shred :cool:
     
  17. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    lol rogue geen zwakke kanten? Zolang ze geen 5k HP kunnen stunlocken aan 1 stuk door zijn ze toch echt dood. Althans, ik heb maar 1 opening nodig om scattershot te gebruiken en ik ben weg. Mocht hij dan nog een crippling potion op me hebben gedaan dan melee ik hem dood met deterrence en AotM op. -.- Ze mogen echt wel een buf gebruiken hoor.
     
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Maakt dat druids cool in pvp? :confused:

    Die move kan trouwens niet meer, want als je naar catform shapeshift heb je geen energy meer om te shredden, je zult een paar seconde moeten wachten en dan is bash allang uitgewerkt.
    Furor bugs FTL! \o/

    Rogues, tjsa wat zal ik zeggen, ik heb geen insta "haha you never gonna catch me now, rogue!"-move. Meestal cast ik nature's grasp en ga ik bear als ik weet dat er een rogue in de buurt is. Maar als Roots dan proct dan krijg ik meestal al een gauge of blind op mijn dak en dan is roots al voorbij voordat ik weg kan komen. :lol:
    Laat dus staan dat een rogue indoor te doen is. Dan is het pure kracht vs kracht, maar de meeste rogues zijn wel goed gegeared.
     
  19. Kaito

    Kaito Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Een Rogue is juist een heel makkelijk doelwit in PVP. Zo sterk zijn ze niet. Hangt heel erg van hun gear af en van de skills van de speler. Rogues kunnen idd best een update gebruiken.
     
  20. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    in mass pvp zuigen rogues omdat ze meestal de eerste targets zijn samen met de healers, enkel kunnen de healers op een betrekkelijk veilige afstand staan. Een rogue moet in melee range blijven en is daardoor een betrekkelijk makkelijk doelwit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina