Alles over THPS 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door L.A., 1 dec 2002.

1. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ok ik had een vraagje.
    In San Fracisco moet je voor een Pro Trick een agent afleiden en dan de skate bricklets ofzo weggrinden.
    Je kan wel achter hem springen en de achterste weggrinden maar als je bij de voorste komt slaat hij je neer. De opdracht is ook dat je hem moet afleiden, maar ik weet dus niet hoe???
    Dit is dus wel een pro trick, nadat je alle amateur tricks in alle levels hebt uitgespeeld.

Ook heb ik wel moeite met het manualen langs die baan. Dat is dus wel een amateur opdracht, maar toch is het me nog niet gelukt, omdat ik steeds te weinig vaart heb. Ik heb hem weleens uitgereden, maar dan door in het begin klein stukje te grinden voor vaart, maarja dan blijkt hij niet te tellen. Iemand tips???

2. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    tips wil je, dus ik zal het niet helemaal verklappen, bij die agent moet je een alarm aflaten gaan, en dat doe je door op een bepaalde muur te grinden. En ja, bij dat manuallen moet je gewoon je evenwicht houden... probeer eerst je stats voor manual helemaal vol te doen, en pas vanaf de pionnetjes telt het, dus je kan ervoor wel ff grinden.

3. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    ok

Nee, ik bedoelde eigenlijk die Ramp van Bob Burnquist. Je hebt ook een stuk manualen met pionnetjes, maar die is redelijk makkelijk. Bij die ramp moet je eerst manualen, over het gat heen springen, en dan weer verder manualen. Dat doe ik ook steeds, maar hij keurt hem steeds niet goed. Of ik moet helemaal aan het begin beginnen met manual, maar dan heb ik te weinig snelheid om over the gap te kopen.

4. Lourens

Lourens aaaaaaaiiiiiiiiiiiii

Leuk Bevonden:
    0
    Vond ik ook kut!

Ga eerst gewoon even oefenen en later weer de 'contest' aangaan. Je moet namelijk idd vaart hebben om die sprong te halen, dus direct bij de start ga ik even naar links voor een goede line-up om met aardig wat snelheid op het parcours te komen. Dan haal je de sprong vrij simpel en is het even balanceren geblazen.

5. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Maar, mag je dan ook in 1 keer over het gap springen? Er staat tog dat je eerst moet manualen, dan over het gap en dan back to manual the Plywood Rollercoaster af???

Nog wat leuke area's:

* Ga in level 1 naar de kerktoren. Aan de achterkant zit een gat, spring erin en druk meteen op Y zodat je over een pipe gaat grinden die naar de daken leidt.

* Ga in de ZOO naar de giraffen ( zitten naast de leeuwen)
    Een giraffe staat voor een deur. Ga achter hem langs en je zal zien dat de deur op een kiertje staat. Daar kan je dus in en je komt in klein gebiedje met een knop op de muur waarmee je apen kan vrijlaten. ( Ik heb eerlijk gezegd nog niet ontdekt hoe je de knop indrukt, heb het ook maar net ontdekt)

6. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Die knop druk je in door er naast te staan en wachten op een schermpje... ook in de zoo, ga naar die vogelkooi waar margera je die opdracht geeft, in een hoek licht een soort mandje, daar naast gaan staan en wachten...:D san fran: op die pieren moet je ff zoeken naar zo'n verre kijker, daar naast gaan staan... wachten... college, ga naar die tennisers, staan bij het racket wat op de grond ligt...

7. Lourens

Leuk Bevonden:
    0
    NEE!
    Eerst even naar links voor een goede opstelling, spring op houten set-up, land dus met een manual, spring over gap, en weer manualen tot het eind...

8. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ok bedankt. Het is me alweer gelukt. Het ging bij mij het makkelijkst door eerst aan de rechterkant een stukje te grinden en dan met manual op de baan springen, dan had ik wel genoeg snelheid, en is ie redelijk makkelijk als je maar balans houdt.

9. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    bij het san fransico level moet je de sea lions voeden hoe doe je dat? ik kom er maar niet achter

10. Lourens

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet de dozen met voer en extra materiaal van de vissers eerst een hengst geven door het bankje te grinden waar het op staat en dan is de visser afgeleid en kan je over zijn vislijn grinden en dan vallen de vissen in het water... en raad eens wat die sea lions lekker vinden:9

11. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    pizza?:9

12. Lourens

Leuk Bevonden:
    0
    Niettuh slechtuh (Pulpshow-style) :)

Laatst bewerkt: 3 dec 2002
  13. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    weet iemand nog meer cheats behalve die je kan kopen

want je kan ze ook invoeren maar ik heb al gezocht op internet maar kan niet echt wat vinden.

14. sexylexy

sexylexy Guest

je moet echt naar de grote cheatsites gaan

15. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    voor zover ik weet zijn cheats voor de xbox nog niet uit. net zoals toen bij thps3, had ik het met elk ventje helemaal alles uitgespeeld, kwamen toen opeens de cheats:{

Deel Deze Pagina