Op een forum van een Duitse gamesite (www.nexgam.de) wordt gespeculeerd dat vóór 2007 de eerste XBox360 Classic games uit gaan komen. Dit zullen o.a. zijn Call of Duty2 en Ghost Recon A.W.. Het gaat dan om titels waarvan er inmiddels meer dan 1 miljoen zijn verkocht.
weet je wat het probleem is als er een game is wat veel vekoopt is die meestal ook goed en wil ik hem gelijk hebben
Ik denk rond de 40 euro want alle games waren ongeveer 10 euro duurder dan de xbox 1 games.. dus ik denk dan de classics ook (lijkt me best logisch iig)
Daarom zijn er Classics, de beste games voor een zacht prijsje. Alhoewel het niet altijd de beste games zijn, want film-spellen verkopen vaak ook goed, of het nou goede of slechte games zijn.
De reden waarom ik nooit classic games koop zijn de hoesjes. Verklaar me voor gek maar ik haat het als er op m,n hoesje heel groot staat "CLASSIC" nee geef mij dan maar de originele. Zowiezo koop ik meteen het spel zodra die uit is die ik wil hebben.
Wat zou mij nou zo'n focking hoesje uitmaken. Maar zelf koop ik geen classics want ik wil toch meestal het nieuweste deel hebben.
Ik vind een origineel hoesje ook mooier maar als 't me €20 kan schelen dan maakt 't me niks meer uit.
Ik vind persoonlijk een Classic-omlijsting ook niet erg mooi, maar ik erger me niet aan, de game is compleet en precies zoals het origineel. So why care?
Precies wat ik ook dacht. Iedereen zegt nu wel bij voorbaad dat het lelijke hoesjes zijn, maar die zullen groot kans wel weer vernieuwd worden.
Lekker aardig zijn jullie tegen hem, als hij toch geen CLASSIC op het hoesje wil hebben staan, is dat toch aan hem
heel mischien gaan de CLASSIC hoesjes er wel anders uitzien? want dat hoop ik maakt eigenlijk niet zo veel uit ofzow
Ik twijfel er niet aan dat de hoesjes zullen veranderen, nieuwe console, nieuwe hoes, nieuwe Classic-hoes. En ja, misschien wordt ie wel 'kick-ass ROFL' mooi!
Jongens jongens... die discussie over CLASSIC hoesjes is allang gevoerd.. Als je geluk hebt dan kan je een originele hoes krijgen maar wel voor een CLASSIC prijs
Lijkt me wel beter ja.. want ik vind dat witte balkje bij de xbox 1 classics maar niks -.- ik bdoel zo boeiend is het niet als je de prijs gewoon verlaagt kopen mensen het ook wel xD