Gears of War ARG Viral Campaign?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 28 jul 2006.

1. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ze vinden hem wat ongeloofwaardig. Daarom heeft hij zelfs filmpjes gemaakt zodat hij niks met photoshop kan doen.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    1 maand gratis gold kan ook ;) .... dus ik wacht nog ff af met hypen ... maar het is wel interessant

3. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Oja vergeten|:-

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Bieuw bericht van MFenix

"Dom will reach out to you today. Remember, only friends of the COG can be trusted -- and only using this communcation medium. We will need to spread this information more broadly. But only when the time is right."

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    • 14:00 nieuw bericht van LocustHordeH8r: "Those filthy scumbags will pay for what they've done. We're working on the code and hope to deliver it next week to all squad members. It will be a challenge to crack. Are you up for it?"
    • 18:00 MFenix motto veranderd in: "Offline...for now". (Weekend?)

laatste updates ... volgende week gaan we weer verder :9

6. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ookal is het nog niet bekend of het echt of nep is, ga ik me toch al heel wat dingen afvragen.

De code is niet gegeven, maar Dom zegt wel 'are you up for it'.

En wat hebben 'those filthy scumbags' [Locust] dan precies gedaan? [eerste stuk uit Dom's bericht].

Één ding is nu denk ik zeker; het staat los van de grote aankondiging die binnenkort gaat komen.

7. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    mmm..ınteresant....ık denk dat ık deze thread en het GOW forum meer ın de gaten ga houden...

8. steenbok

steenbok NL THE FEAR NL

Leuk Bevonden:
    0
    Het boeit mij niet of dit echt of nep is. Ik weet alleen dat Gears of War het concept gaming zo'n schop kont gaat geven dat ik straks een week opgesloten zit in m"n kamer!

9. punisher007

punisher007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff mierenneukerij, maare:

Neem aan dat dit moet zijn: In een mIRC gesprek ontkende Mark Rein dat Epic betrokken was met MFenix, en anders wist hij er niet van (als dit wel het geval is).

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hehehehe heel goed zal het even aanpassen ... anders is het inderdaad een dubbele ontkenning

11. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Mits het echt is, zal het spel vandaag nog beginnen! Nieuw bericht van Dom [LocustHordeH8r]:

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    LocustHordeH8r = Transmitting

Today (7/31) at 11:30 AM 'LocustHordeH8r' reached out to us yet again with a new message: "Baird is almost done with the code. Marcus will send the first transmission later today. Get some eggheads together and crack it, once you have all the pieces you'll see what I've been saying. Stay vertical!"

Today (7/31) at 2:38 PM 'MFenix' sent us the first part of the 'code'. It follows: "Here's the first part of the message. Remember this is only part of a bigger code that you'll need to crack. FLASH. The study of onomatology may reveal the son of the right hand, but there are only three among it that belong."

Laatst bewerkt: 1 aug 2006
  13. basovich

basovich Guest

weet iemand nou eigenlijk waar het allemaal over gaat dit :+..ik weet dat het om een code gaat, maar wat voor code?!

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het is vermoedelijk een arg een alternative reality game ... (Het gaat dus eigenlijk niet echt om Gears of War) .. je moet MFenix en Dominic helpen een code te breken. Dit doe je door met meerdere mensen na te denken en zo tot een oplossing te komen ... de eerste puzzel moet gekraakt worden om verder te komen.

15. basovich

basovich Guest

hhaha grappig..dus ze proberen eigenlijk een game te maken wat de gamers zelf bedenken..of heb ik het nou helemaal fout:9

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nee het verhaal is gescript, maar je speelt eigenlijk een spel over een spel ..... je helpt dus karakters van Gears of War om de Locust Horde te verslaan ... In het geval van ilovebees.net moesten we een invasie voorkomen

17. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Misschien handig om in de startpost te zetten? Of gewoon een linkje naar Wikipedia. Begint er namelijk erg op te lijken dat het echt is.

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    jeb het ziet er naar uit dta het echt is ... heeft alle ingredienten .. ik pas vanavond de startpost even aan :)

19. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Dusss....de code.

FLASH. The study of onomatology may reveal the son of the right hand, but there are only three among it that belong.

Wat men op het officiële GoW forum al hebben ontdekt is dat het gaat om de naam 'Benjamin'. Onomatology is namelijk de wetenschap van namen en de classificatie daarvan. Daarom zochten ze naar een naam van 'de zoon van de rechter hand'. Iemand dacht waarschijnlijk dat er een grote kans was dat het uit de bijbel kwam, en zo is Benjamin gevonden. Nu gaat men ervan uit dat er drie letters nodig zijn uit de naam Benjamin die er toe doen. Hier een interessante post:

Edit: Even dat van Benjamin nagezocht. Benjamin = Zoon van het zuiden, van de rechterhand, gelukskind

Laatst bewerkt: 1 aug 2006
  20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hmm erg ineressant .. jammer dat ik op mijn werk niet overal bij kan :)

Deel Deze Pagina