Tony Hawk 5?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gameslave, 6 dec 2002.

1. sexylexy

sexylexy Guest

bij thps-serie komen de versies heel snel na elkaar

2. undertaker_fm

undertaker_fm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    THPS 4 is echt MOTHERFUCKER veeel beter dan 3 ik zweer hetje

echt super vette gameplay je weet niet wat je mist..

zonde om op 5 te w88

3. sexylexy

sexylexy Guest

ik ga em wel halen denk ik

4. Gameslave

Gameslave Guest

Dat ziet er naar uit dat ik m eerders ook in mn collectie moet hebben, en dat A.I.S. een stuk slechter is heb ik onder tussen ook gelezen. Maar nou heb ik n aantal games die ik dus moet hebben: DOA3 (voor kerst) - Halo - THPS4 - Unreal Championship - Lord of the rings -> dat wordt ff flink sparen :'-(

5. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    THPS5 komt niet volgend jaar uit, maar in 2005. Dat is maar goed ook, dan kunnen ze echt iets verbeteren:D

THPS 5 in 2004?
    Tuesday, November 26, 06:29 | slateman
    We haven't heard anything about THPS 5 since the 4th game was announced. In fact, it was so long ago, I couldn't even find the news bit in the site archives. Regardless, the new issue of EGM hit my mailbox yesterday and there's a few THPS related things to mention, the first being THPS 5!
    In their Gossip section, they mention that the series, "...may take a year off." This means there may not be the annual THPS event in October. Of course, this is just their rumor section...but if it is true, we here at PTH have a loooong break ahead! We'll have to wait and see, but we did get 4 games in a mere 36 months. Can't really complain about that!!!

Additionally, their Afterthoughts section features an interview w/ Producer Scott Pease. He confirms that Dasiy is indeed based on Jenna Jameson (our cryptic PotD from a few weeks ago). There's also a quick interview w/ Tony Hawk who admits he's a "closet Kelly Slater's Pro Surfer fanatic."

bron: www.planettonyhawk.com

edit: het is natuurlijk niet zeker hé

6. Gameslave

Gameslave Guest

Ik heb t gelezen ja en 4 games in 3 jaar is ook wel erg veel, maar ik heb t idee dat deel 5 toch echt geen paar jaar op zich laat wachten.

7. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Zullen we wedden van wel? :+

8. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    inderdaad, na nummer 1 werd ook meteen gelult over 2!

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Vooral omdat je dan echt in die game zit, verbeteringspunten ziet en andere ideeen op doet.

10. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    juistem:D btw, komt er een halo 3?:eek: ik koop hem dan alleen als hij niet zo heet:p

11. Shin

Shin choco

Leuk Bevonden:
    0
    het maakt niet echtik had een en twee het is bijna alemaal het zelfede al je een koopt moet je geen twee kopen maar drie en dan weer geen vier maar 5
    en zo verder

12. Docozz

Docozz waiting for 14/03/03

Leuk Bevonden:
    0
    niet helemaal waar..........ze hebben de rechten gekocht tot 2015......en als ze in het huidige tempo blijven ontwikkellen dan zitte we dan opgescheept met Tony 17:cool:

13. jelle1988

jelle1988 shop rider

Leuk Bevonden:
    0
    wat lopen jullie nou allemaal te zeiken man. je wilt toch nu tony hawken en niet over een jaar omdat er dan een nieuw deel uit is. zit je dan te ouwehoeren wanneer 6 komt en 5 jaar later heb je er nog geen omdat je op deel 13 w8 ofzo.
    koop gewoon die game als je hem leuk lijkt.

14. Gameslave

Gameslave Guest

Dat is m t juist, hij lijkt me niet leuk genoeg omdat ik dan net zo goed gewoon nog tony 3 kan gaan spelen op de pc. dus daarom wacht ik ook op nieuwe deel pver n jaar of zo, omdat ie dan weer vernieuwend genoeg voor mij is.

15. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb geen een tony hawk game omdat ik dacht dat ik het toch niet lang genoeg leuk zou vinden. ik heb het gisteren toevallig bij een maat van mij gespeeld en ik blijf daar dan ook bij.
    het is een leuk en ook mooi spel maar het kan mij, denk ik, niet lang genoeg boeien

16. Docozz

Leuk Bevonden:
    0
    dat vin ik ook kenmerkend van zulke games......het is te eentonig.......neem SC dat is vernieuwend....geen 2 missies zijn het zelfde en tony blijf je saaie ollies draaien

* alles berust hier op een mening *

17. Gameslave

Gameslave Guest

Maar skate games blijf je juist spelen, ook al is t level t zelfde omdat je steeds beter wordt enzo, verslaving. bij splinter cell speel je m vaak maar 1 of 2 keer uit, en die vind ik veel minder verslavend omdat ik steeds overnieuw moet spelen omdat ik dood ben, nu zijn mn kogels op in de controleroom in politiebureau, level 1, en heb ik een gast voor me maar ze schieten me nog neer, hoe moet ik daar dan zonder kogels langskomen en die bewakers/ meedewerkers met guns killen?

18. Docozz

Leuk Bevonden:
    0
    dan moet je maar bij de splinter cell forum zijn sjappie :D

Deel Deze Pagina