Gamequest geeft het een 8.5 gemiddeld Ze zeggen bijvoorbeeld dat de ai slecht is Zitten er dan echt veel foutjes in het spel. Ik wil graag jullie mening hierover.
om nou te zeggen dat de ai slecht is vind ik een beetje leip, alleen soms is het wel zo dat als je in de schaduw zit met het 'zichtbaarheidsbalkje' helemaal naar links een ventje op een decimeter voorbij komt lopen die je dan gewoon niet ziet, en je ziet jezelf wel heel duidelijk zitten. En het tegenovergestelde ook, dat je echt zoiets hebt van: Hoe kan die gast mij nou zien.. De AI doet trouwens vaak onverwachte dingen. Bijvoorbeeld dat een ventje ineens een andere wacht-route lopen dan normaal, dat is weer een vet plus-punt. Maar dit vind ik nou geen reden om het spel niet te kopen... De spanning om door gebouwen te sneaken tussen alle ventjes door, en bijvoorbeeld te lockpicken terwijl er een gastje langzaam naar je toe komt gelopen, is ech ongelooflijk. Als je dan gezien wordt voel je je echt aggresief worden (vind ik een pluspunt ) en bijv in het CIA Headquarters mag je niemand neerknallen, en dan moet je weer vanaf het checkpoint opnieuw beginnen. Dit spel is gewoon fantastisch, afgezien van de AI hun kleine rariteiten soms... gewoon kopen! Gamequest is trouwens sowieso al niet het meest professionele blad
Ik vind een 8.5 ook helemaal niet slecht.. Er zitten idd een paar kleine schoonheidsfoutjes in het spel, maar dat zit volgens mij wel in elk spel.. Er zijn altijd wel dingetjes die beter kunnen.. Ze doen helemaal niks af aan de gameplay, maken het soms zelf alleen maar beter.. De gameplay van SC is super, je gaat echt helemaal in het spel op..
... hun reviews zuigen big-time... jaaah... GQ schrijft echt slechte reviews; das dus naar mijn mening /Hadden beter bij de TV kunnen blijven... Alleen sommige specials lezen lkkr weg hmmm geef mij de PU dan maar mzzl Munch and Abe
pu zuigt net zo hard. maareh. k vind een 8,5 niet laag. et lijkt gewoon maar zo. omdat et je een perfect spel wil hebben terwijl de spellen van een 8 of hoger ook best goed zijn, maar splinter cell is duidelijk geen 10. tis wel erg goed. maar ik kan geen wapens op pakken van andere mensen, das wel lame. tis best linear. chinese ambassade moet je op het einde perse over de muur klimmen. er zit nergens een knop om de poort gewoon open te doen. bijvoorbeeld. er zitten maar 9 levels in. en die downloadable content moet je misschien gewoon voor dokken. je kan niet inzoomen als je een shocker wil afvuren. meeste levels kan je maar op 1 manier lopen. cutscenes kun je d8 niet skippen en die lasermic gesprekken ook niet. jah. tis wel het best spel wat ik in tijden gespeeld heb. maar ik kan een hoop minpunten opnoemen.
gamequest is wel een beetje errrug fanboyig vor de ps2 ze geven games die even goed zijn (ps2, xbox) geeft ie die voor de xbox een 8,5 en voor de ps een 9,0, vind ik zwaar matig
Het is probeert. Dat moet de webmaster van XboxWorld toch wel weten... Maar goed, als ik alleen al naar de zeer lage kwaliteit van de review kijk, weet ik al dat je er geen waarde aan moet hechten. Alleen de Trial & Failure errors (of iets dergelijks ) werden uitgebreid beschreven. Een halve review aan een imo niet zo heel groot minpunt wijden vind ik toch wel.. vaag. Bovendien worden ook de pluspunten totaal niet genoemd. Zo heb ik nergens wat gehoord over de vele moves van Sammie boy, over de gadgets, over de sublieme graphics and so on. GameQuest zuigt gewoon.
Dat van die al he! Ze zien je niet als je helemaal in de schaduw zit, omdat dat bij het spel hoort. Je moet spelen met licht en donker..... als ze je dan nog zouden zien zou het wel erg moeilijk zijn, want dan kun je, je nergens verstoppen. Het hoort er gewoon bij hebben de makers zelf vertelt!
ik vind t wel een goed spel maar soms gaat imand door een muur als hij dood valt of als je iets pakt dan buk je zwaai e met je hand en het opjecht teleporteerd op eens in je hand