Hij lijkt me best wel cool maar khebh nog een vraag...: Is het net zoiets als UC en Quake 3 dat je dus zelf een level kan kiezen met bots????????
Hij is echt cool maar je kan niet zelf je bots kiezen. Alleen in de speelmode grinder zitten bots.. bij een gewone deathmatch dus niet. je kan natuurlijk wel zelf je levels kiezen die helemaal kapot kunnen
En wat houd die grinder ofzo dan precies in?? En moet je tijdens de single-play levels vernietigen enzo of Bots vernietigen (of natuurlijk beide)
Je hebt gewoon allemaal versch. missies. Je ruimteschip verdedigen. Een andere Mech pikken. Gebouwen, vliegvelden vernietigen enz. Erg tof spelletje. Ik ook een vraagie, hoeveel levels heeft de sp?
Grinder is met een vriend samen tegen andere mechs (bots) vechten. De single player heb ik nog niet zo veel gespeeld omdat ik hem zelf niet heb maar je zit gewoon op een planeet waar allemaal ventjes, tanks, mechs enz. op je afkomen.. maar ik weet nog niks over het verhaal. misschien kan je beter de review lezen op xbw
ik ga hem ook kopen. Ik heb hem bij de buren gespeeld en hij is leip jongen!!! ik vloog zo met de Kit Fox (ofzo) tegen en flatgebouw op (beetje lomp) en precies waar ik het gebouw raakte versplinterde het glas en brak brand uit, hij is zoooooooooo cool!
ok ik ben overtuigd Ik heb toch genoeg geld nu; IK BEN JARIG en anders ruil ik em wel voor UC als ie niet goed is.....
Gefeliciteerd! zwaar beter, mijn vriend gaat m voor me halen bij de Mediamarkt vanmiddag Mechassault in mijn klauwtjes!
ja online weet je niet wat dat is Maar online vind ik hem niet zo goed:{ Ik heb em geruild voor UC die is cl
Ik heb hem en hij is vet, je kan ook in je eentje multiplay doen, alleen een stad aan puin knallen, of Grinder, dan komen er de hele tijd een voor een Mechs op je af, moet je kijken hoe lang je het volhoudt.Singleplayer is lol, MP met je kleine zusje is lol, grinder is vet, het is echt zo cooool!