Damn, zo lang nog Maar jah, moet dan maar he, wie weet komen ze wel helemaal niet. Er zijn nog genoeg andere games die ik nog moet hebben, zoals doa3, unreal championship, lord of the rings, etc.
zijn nu allebei xclusief voor respect. PS2 en NGC.... Sony zou wel gek zijn om een miljoenenfranchise door Ms. te laten kopen. Ook Nintendo's contract is xclusief, en duurt waarschijnlijk zelfs nog langer. Too bad boy, je kan niet alles hebben... (of wel ) mzzl Munch and Abe
Re: Re: Resident Evil, GTA Nopez only Nintendo nu. De allerlaatste serie van Resident Evil/Biohazard 4 komt alleen nog uit op de Gaycube. Knap balen! Maar het schijnt dat het laatste deel van de serie na een jaar uitkom op de xbox .. en dat is heel misschien. Verder komt GTA ook niet uit op de PC/Xbox want dat is nu only PS geworden. Volgens de official sites
Damn das zeker balen, hoewel de makers van GTA en R.E. er veel , heel veel mee kunnen verdienen, maar dan wil Sony weer niet meewerken Dan blijft t toch nog maar bij de andere goede en betere games
Je vraagt om problemen al wil je 2 goede games naar de xbox hebben maar bill heeft denk ik nog wel wa zakcentjes over
sony heeft de GTA serie tot 2005 besteld toch ? kunnen er voorlopig niet op rekenen dus ! (helaas) schijnt dat die GTA wannabee op de xbox helemaal nix is (ben ff de naam kwijt, iets met streets of LA) en resident evil blijft op de cube, zker weten die wil nintendo niet kwijt
de vraag is of rockstar trouw blijft aan sony of toch liever flinke dollar tekens ziet. ik hoop dat billy ze kan omkopen want het zijn beide goede games zeker 1 die xbox moet bezitten. maar als sony een contract heeft met rockstar dan zitten we echt met de gebakken peren ik hou niet echt van wachten