Jawel, de meeste kennen hem denk ik nog wel, Frogger. En nog steeds moet deze kikker naar de overkant geraken. En deze keer op de Xbox in Frogger Beyond. Bekijk deze screens maar eens : Misschien geen must-have, maar met de 4 spelers MP optie wel een vermakelijke game lijkt me. Konami geeft een release datum van November op, maar dat verwacht ik als een USA datum.
Frogger heeft mijn jeugd dragelijk gemaakt! Nu voor de Xbox, en ik ga deze shit gewoon in huis halen!
Voor de mensen die Frogger niet kennen : Het was dus je bedoeling om aan de overkant te geraken Hier de originele doos voor de Atari 5200 :
Ahhhh ''jeugdflashbacks'' Ik vind dat ze dit niet 3D moeten maken maar zo moeten laten Nah, we zien wel.
vroeger was dit spel stoer nu is het gewoon een platform game met de naam frogger.... heeft totaal niks te maken met de originele frogger behalve de naam en dat het allebei een kikker is....
Frogger WAS zeker grappig! Maar nu er wat jaartjes verstreken zijn, zijn wij als gamers veel verwender geworden, ik denk dat de meesten niet meer zitten te wachten op dit spel met een o zo simpel (maar toch best verslavend) spelconcept. Er zit veel te weinig diepte in de gameplay, ik den kdat een spel als dit heel erg snel in herhaling valt en gaat vervelen... Maar dit is natuurlijk mijn mening!