is het mogelijk om in dit spel te cheaten? Ik speel soms deathmatch en dan schiet ik 3 andere makkelijk af en met dezelfde schoten schiet ik een gast nooit dood. Kan het ook aan ping liggen?
Je kan niet cheaten, het kan aan de Ping liggen, maar ik heb er nog nooit last van gehad. En als bij CoD2 iemand een hoge ping heeft, betekent dat meestal dat de hele room op tilt slaat.
Zijn er hier meer mensen die last hebben van het feit dat als ze COD2 opstarten alleen maar de original maps opgelicht zijn terwijl de mappacks wel gedownload zijn. Heb gisteren namelijk nog in die nieuwe maps gespeeld. Ow nou pakt ie ze wel..
misschien een wat domme vraag, maar in het begin van het spel dat je al de vaardigheden moet halen zit ik nu al een kwartier te kloten met de mannequin, deze is na de hoedjes, flesjes etc. kan iemand mij de goeie toetsen geven om deze te behalen. zodat het spel voor mij ook eindelijk kan beginnen
bedankt, maar ik wist niet dat je dat kon gebruiken want het is voor mij de eerste schietgame, ben meer van de sport
o nee nu ze hebben ontdekt dat daar behoorlijk wat geld mee valt te verdienen, kunnen we vaarwel zeggen tegen die gratis downloads
En ze laten meteen zien dat het geheel overpriced is. 105.000x5=525000 66.000x10=660.000 Totaal: 1.185.000 Bekijk dan die zieke winstmarge eens..... Kosten rond de 2 ton, winst 1 miljoen!!