een paar vet handige morrowind tips

Discussie in 'Algemeen' gestart door tfo, 1 dec 2002.

1. tfo

tfo gta vc verslaafd

Leuk Bevonden:
    0
    chrysamere: ga naar sandrith mora en zwem een beetje rond en onderzoek een aantal van die eilandjes totdat je een cave vind. ga naar binnen mol een flame atroach en sla linksaf mol een frost atroach en ga de ladder aan de rechterkant omhoog totdat je bij een plek komt waar reuze paarse kristallen zijn, loop verder over een smal pad en dan kom je een heks tegen, versla haar en pak haar zwaard (chrysamere). de stats van het wapen zijn, van boven naar beneden 70 - 60 - 40. heel sterk.

lord's mail + devil katana: ga naar ebon heart en verken de kust totdat je bij een plek dreughs ziet zwemmen. mol ze en als het goed is zie je nu een grot onder het water. ga naar binnen en loop rechtdoor totdat je een grote gast ziet met glanzend armor. versla hem en je hebt de lord's mail en devil katana. p.s: de lord's mail geeft 80 armor als hij in topconditie is. en is 190.000gp waard.

ten pace boots: ga naar bal fell en ga de inner shrine in.
    voor bij het beeld is een chest met een redelijk hoog lock lvl (als je een goede thief bent kun je die wel lockpicken en anders maak je eigen OPEN spell maar zorg daarvoor wel dat je een hoge alteration hebt!!!.) ok unlock em en je hebt de boots. (ze maken je voeten onzichtbaar en geven veel side-effecten)

dit was het zo'n beetje ik ben zelf nog bezig met veel geheimen te ontdekken dus je hoort nog van mij.

2. tfo

tfo gta vc verslaafd

Leuk Bevonden:
    0
    nog iets.
    het beste is magic, dat is zoooo fijn (ik heb namelijk al 100 long blade en 100 str dus ik ga nu voor magic trainen) magic is heel fijn, je hebt geen armor nodig alleen veel restore magicka potions en spells nodig. en nog een heel handig truckje, zorg dat je aan een grand soul gem komt (t.w.v 200gp) summon een fire atroach en gebruikt soul trap op hem, mol hem dan en hij gaat in je grand soul gem en dan is ie boven de 60.000gp waard!!!!

net uitgevonden maar zeer handig.

3. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    hoe kun je eigenlijk zo'n ziel van een dood beest vangen, en wat kun je ermeej?
    dit onderdeel snap ik geen hol van, of ben ik nou verkeerd ingelicht dat je zielen kan vangen?

4. tfo

tfo gta vc verslaafd

Leuk Bevonden:
    0

gebruik soul trap op zon beest. als je dat heb gedaan dan gaat zijn ziel vanzelf in een van je soul gems (lesser soul gem, grand soul gem, petty soul gem, common coul gem) als je soul trap gelukt is vliegt er een wit bolletje om het slachtoffer heen.
    je hebt voor soultrap spells en scrolls.

snappie nu? zo niet dan moet je maar vragen.

5. sugarLEVI

sugarLEVI ?

Leuk Bevonden:
    0
    Zo makkelijk is dat helemaal niet, vooral als je nog niet zo heel erg sterk bent... want A. de enige soultrap spell die je kunt kopen (buiten enchanted items en scroll's gerekend) werkt met touch en 60 sec.
    Wat dus eigenlijk vet klote is als je moeite hebt met een sterke vijand zoals ik nogal eens heb, waardoor ik een dungeon uit moet vluchten en buiten weer ff kan gaan healen waarna mijn spell natuurlijk is uitgewerkt B. Je moet dus een aparte soultrap spell maken... die lekker makkelijk met 'target' werkt en ook goed lang. Ik heb er nu een op 15 ft (handig ivm marksman) en 360 sec. echt ideaal gewoon. Maar goed die vraagt toch aardig wat magic en soms wil ie nog weleens mislukken.

6. tfo

tfo gta vc verslaafd

Leuk Bevonden:
    0
    als je slim bent dan gebruik je gewoon de normale spell en mol je hem en heal je gewoon onder het gevecht. en gebruik daarna tenslotte ff een paralyze spell zodat hij ff blijft stilstaan

Deel Deze Pagina