Jet Set Radio Future naar de GBA

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hotshot, 7 dec 2002.

1. Hotshot

Hotshot Guest

Sega gooide eerder hoge ogen met Jet Set Radio voor de Dreamcast en later met een vervolg op de Xbox. De firma gaat nu het spel op de GBA uitbrengen.
    ------------------------------------------------------------------------------------
    Sega ziet de GBA als een aantrekkelijk platform om games op uit te brengen. In een persbericht laat het nu weten te werken aan een GBA-versie van Jet Set Radio.

Het oorspronkelijke Jet Set Radio was de eerste game die gebruik maakte van de hippe Cel-Shaded graphics. Een trend die zich in snel temp heeft voorgezet. Het zal een hele uitdaging zijn om deze look tot leven laten komen op de GBA.

Jet Set Radio draait zoals vanouds weer om skaten, stunten en uiteraard het spuiten van graffiti. Je moet als lid van een bende gebieden markeren met jouw graffiti, en het ondertussen opnemen tegen de politie en andere bendes. Het spel is gebaseerd op de Dreamcast-versie en niet de Xbox-variant die dit jaar is verschenen.

Naast een uitgebreide singleplayer-ervaring zal Jet Set Radio ook flink wat multiplayer-opties bevatten waarin je het tot vier spelers tegen elkaar opnemen.

bron : www.consolegamez.nl

2. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    Die gaat toch Jet Grind Radio heten?

3. Jos

Jos 1337

Leuk Bevonden:
    0
  4. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    fijn hoor, zo'n commatje achter de link ;)

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Kan best aangezien de Amerikaanse DC versie ook zo heette.

6. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet ff zeggen dat ik JSRF op de Xbox een baggerspel vind; saai, flauw, als je bijv ergens een meter naast springt en op de grind-knop drukt kom je er toch nog op... Echt heel dom, ik weet zeker dat de meesten onder ons het niks aan vinden. Een beetje graffitie spuiten, kom zeg...
    Ik weet niet of de DC versie ook zo dom was, maar ik vind het spel niet bepaald goed dus. Maar aangezien Sega het nu zelfs op de GBA uit wil brengen heeft het vast wel redelijk verkocht...

7. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    spreek voor jezelf, er zijn een heleboel mensen die dit spel the bomb vinden

is dit spel hetzelfde als op de Xbox?

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    JSRf is (op MGS na) het beste en meest originele spel dat ik ooit gespeeld heb. Ik ben er verzot op, ik kan niet zonder.

Deel Deze Pagina