Het verbod op Forum SIG's

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Hellspawn, 6 aug 2006.

1. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm... Ik wil hier graag een opmerking plaatsen... Jullie hebben een enorme FAQ's database hier op XBW... Mooi dat mensen zo goed geïnformeerd zijn en worden...

Toch heb ik een vraag: via je Gebruikerspaneel is het wel degelijk mogelijk om een forum SIG te uploaden op dit forum, alle teksten voor de aanmaak daarvan staan er bij vermeld, hoe groot het plaatje van de SIG mag zijn, het aantal pixels maal het aantal pixels, de hele rataplan... Als je een SIG wil inserten is het zelfs mogelijk...

Vreemd genoeg staat er in de FAQ voor het forumgebruik weer ergens dat je geen forum SIG als plaatje mag gebruiken, alleen een handtekening in de vorm van teksten... Ik had vanmorgen een SIG als plaatje geupload (wist ik veel dat dit niet mag, nooit goed op gelet zeker), maar die is zonder pardon verwijderd...

Nu maakt mij dat plaatje niet zoveel uit, ik gebruik die SIG toch op een andere website, dus ik heb hem niet voor niets gemaakt... Maar ik vind het nogal tegenstrijdig dat jullie alle tools intact laten om een forum SIG als afbeelding te kunnen uploaden op het forum hier, terwijl het tegelijkertijd verboden is... Dat is nogal verwarrend, nietwaar?

Mijn verzoek is, als iets verboden is, dat jullie dan ook de mogelijkheid om forum SIG's in de vorm van afbeeldingen moeten UITSCHAKELEN in de forumtools... En als dat niet gaat, zet er dan desnoods ter plekke bij in het Gebruikerspaneel dat plaatjes niet zijn toegestaan...

Dank u voor uw aandacht... _0/

Laatst bewerkt: 6 aug 2006
  2. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Het forum is net geupdate dus die dingen moeten nog worden uitgeschakeld etc. Spleasure heeft ook een leven...

3. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het interesseert mij geen ene moer of iemand "een leven heeft of niet"... Je gaat niet in op het probleem... Ik doe een verzoek, en er komt meteen een defensieve reactie... Met alle respect, ik stel een vraag en ik krijg een antwoord dat er slechts zijdelings mee te maken heeft...

Als ik geen vraag mag stellen als deze, gooi hem dan desnoods maar dicht deze topic... Ik doe dit ter goede trouw, niet om hier te lopen ouwehoeren of zieken... Laat dat a.u.b. duidelijk zijn... O-)

4. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Precies, ik heb het ook even nagevraagd, blijkt vanwege de forum update te zijn, een paar zaakjes die nog geregeld moeten worden. Zal allemaal dus wel los lopen ;).

5. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okee, dat is dan duidelijk... Dan heb ik het allemaal blijkbaar verkeerd begrepen... :eek:

6. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
  7. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Uhmm wat vaag, ik had vanochtend nog uitgezet. Deze functie is inderdaad nieuw met 3.6.0, en vooralsnog doen we geen plaatjes in sigs. (Heeeeel misschien wat voor de toekomst, maar dat moeten we nog maar eens zien. :) ) Ik ga er even naar kijken.

/edit: Het moet nu niet meer kunnen, kan iemand dat voor me checken?

/edit 2: IK had het vanmorgen inderdaad uitgezet, maar een andere instelling 'overrulde' diegene die ik vanmorgen had uitgezet. Nu klopt het weer.

9. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat moet je vooral doen als je heel het forum wilt verneuken, echt als dat wordt ingesteld, blokkeer ik deze site meteen :emo:

Sigs zuigen apenballen, je verneukt er heel de layout mee, en eigelijk alles.

10. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Defensieve reactie, anyone?

11. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik zie nog steeds hetzelfde "upload" menutje bij mijn signature instellingen.

12. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Probeer eens te uploaden?

13. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    is goed, ik edit zo het resultaat.

/Edit: Nu is het hele balkje weg! Ik kan geen adressen meer invoeren voor het uploaden van afbeeldingen.

14. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had precies hetzelfde, ik "uploade" wat, en toen wassie weg. En kwam niet meer terug. Dus ik denk dat 't zo wel goed is.

Waarom staat dit nog aan?

"Can Upload Animated GIF for Signature Ja"

15. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Je hebt ook kleine sigs, underbanners etc.

16. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    /Mod Offtopic geblaat volgende keer achterwege laten hier aub

17. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik vind het eigenlijk perfect zoals het nu is. Niks geen afbeeldingen in sig's, lijkt mij er alleen maar onduidelijk/onoverzichtelijker op worden.

18. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    We zouden het ook alleen doen als er veel animo voor is.

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Die is er vast wel maar of je een forum beter/gebruiksvriendelijker/overzichtelijker maakt met sigs betwijfel ik.

20. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    dan zou ik enkel een gamercard sig toestaan. zo'n minimized geval. niet meer dan dat.

of deze:
    maar zie net dat dit een motioncard is dus zou ik eerder voor de bovenste opteren want men moet ook denken aan de mensen met minder bandbreedte ;)

maar dat is nog voor in de verre toekomst misschien...

en nou ja, met die sigs van sommigen tegenwoordig. Gelukkig worden ze goed in't oog gehouden

Deel Deze Pagina