Mmmm... Ik wil hier graag een opmerking plaatsen... Jullie hebben een enorme FAQ's database hier op XBW... Mooi dat mensen zo goed geïnformeerd zijn en worden...
Toch heb ik een vraag: via je Gebruikerspaneel is het wel degelijk mogelijk om een forum SIG te uploaden op dit forum, alle teksten voor de aanmaak daarvan staan er bij vermeld, hoe groot het plaatje van de SIG mag zijn, het aantal pixels maal het aantal pixels, de hele rataplan... Als je een SIG wil inserten is het zelfs mogelijk...
Vreemd genoeg staat er in de FAQ voor het forumgebruik weer ergens dat je geen forum SIG als plaatje mag gebruiken, alleen een handtekening in de vorm van teksten... Ik had vanmorgen een SIG als plaatje geupload (wist ik veel dat dit niet mag, nooit goed op gelet zeker), maar die is zonder pardon verwijderd...
Nu maakt mij dat plaatje niet zoveel uit, ik gebruik die SIG toch op een andere website, dus ik heb hem niet voor niets gemaakt... Maar ik vind het nogal tegenstrijdig dat jullie alle tools intact laten om een forum SIG als afbeelding te kunnen uploaden op het forum hier, terwijl het tegelijkertijd verboden is... Dat is nogal verwarrend, nietwaar?
Mijn verzoek is, als iets verboden is, dat jullie dan ook de mogelijkheid om forum SIG's in de vorm van afbeeldingen moeten UITSCHAKELEN in de forumtools... En als dat niet gaat, zet er dan desnoods ter plekke bij in het Gebruikerspaneel dat plaatjes niet zijn toegestaan...
Dank u voor uw aandacht... _0/
Laatst bewerkt: 6 aug 2006