Ik heb vozz, tum en een andere vriend een berichtje gestuurd. Ik zal wel binnenkort weten of we een team hebben!
We hebben dus nog een speler nodig om nog een team te vormen??? Ik probeer nog wel iemand te regelen Ps; Zou ons team; -Civilized E -vozz1982 -ComesBrothers -Aurelius NL misschien op zondag kunne spelen. Want ik moet van 5tot8 werken en iemand anders moet weer tot 4uur werken.... Het gaat denk ik niet lukken zaterdag....
Nou we zijn ne met ze vieren, dus het is nu toch goed dacht ik? Maar idd zondag zou een betere dag zijn.
Het lijkt me beter als we de datum wat verschuiven aan gezien we nu pas 3 teams hebben... Dus kan iedereen a.s zaterdag?
Uhm jah bedoel je nu a.s zaterdag?? Dan kan ik als het weer voor 5uur is. Ik zou ff navragen of de rest dan ook kan....
Waarschijnlijk moet comesbrothers gewoon weer werken tot 3/4 uur. Ik kan dan wel zaterdag, maar zondag niet meer, dan zit ik in Griekenland
Ik heb het bericht even aangepast. We spelen a.s zaterdag 5 aug. en om 12 uur start voor iedereen de eerste ronde. Dus mocht je mensen in je team hebben die niet kunnen om die tijd dan zal je een vervanger moeten zoeken. Tum hoe staat het met jou team? Ga je dat wijzigen of kunnen jullie allemaal nog om die tijd?
Comesbrothers valt ook af. En ik kan ook niet. Aangezien ik dan alleen de 1e ronde zou kunnen spelen.
gamertag: MoonWalker NL Yoo, kan ik nog meedoen ik heb alleen geen clan maar misschien kennen jullie me wel want ik ben vaak online bij COD 2 als jullie vervanger nodig anders hebben moeten jullie me maar voegen en als je wil kan ik ook try-out bij je doen als je twijfeld. Laterzz MIjn gamertag is MoonWalker NL