1. Je bekijkt je foto's op de pgr site en je slaat ze op je computer op 2. Je gaat naar www.imageshack.us en daar load je jouw foto op 3. Je krijgt een hele lijst met links, ergens onderaan staat de link die je moet hebben. De link die alleen van de foto zelf is. 4. Je kopieert die en plakt hem hier in je post tussen de IMG-tags. Dat doe je zo: [ img]je-link-plak-je-hier[/img] (maar je laat de spatie in de eerste [tag] weg) En om terug te komen op je tweede vraag. Die 4 foto's blijven daar een dag staan, daarna kan je weer nieuwe uploaden.
Hier 5 van mijn foto's, ik heb deze alleen ff snel gemaakt voor de achievement, maar nu je ze kan uploaden dacht ik van: mwa toch maar ff doen vind persoonlijk de 2e en de laatste er nog best netjes uitzien...
Dat heb ik hier inderdaad al vaker gezien, komt dit omdat mensen een verkeerde of verlopen link opgeven?
Wat nieuwe foto's Snelheidgevoel in deze foto vond ik wel stoer ^^ Deze had echt zo'n race-uitstraling vond ik Effect vond ik wel apart staan Stoeptegel aka Metal Mark die keihard tegen een pilaar aanknalde
Aangezien het gebeurde toen me broertje speelde op zijn account (geen live), maar een foto moeten maken. Ik hoop ook het filmpje binnekort op inet te kunnen zetten. De auto vloog zeker 100 meter over een brug en de finish heen : EDIT:/ het filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=uQe2ye-0pUA