hallo allemaal ik ben nieuw hier en mijn xbox ook, in bezit van nightfire en medal of honor .En heb een vraagje over nightfire in level 5 heb ik de qworm in de computer gestopt en de code ingetoets om die deur in te gaan ben ik bijna aan het einde gaan de detectoren aan en kan ik die laatse code niet vinden ik ben al deur tegengekomen maar die zegt steeds dat ik nog niet klaar ben met de missie
Er zit een grote 'zilver/grijze' deur in een wand. Daarnaast zit een knopje met een rood lampje, mik op dat ding, druk op X en de deur gaat open. Even wachten totdat die 'pillaar' omhoog gaat, dan naar binnen gaan, kloten met die computer en HARD WEGRENNEN
Re: Re: nightfire vraagje Denk dat ie die andere deur in datzelfde level bedoeld. Die waar niemand een code voor heeft en zich rot zoekt. Daar moet je je Q-Decryptor op gebruiken en de knop van je decryptor inhouden totdat ie alle 4 de nummers heeft ontcijfert.
Waar is de safe room in level 1? ik heb wel een kamertje gevonden met een kluis der in.... maar die krijg ik never nooit open:{ lm. heb hem al open
nog een vraag ik zat vast als ik in die kamer ben aanbeland, een soort kantoor, dan moet ik de buitendeur zoeken, maar ik weet echt niet waar ik dan heen moet en wat ik moet doen. kan iemand me hierbij helpen?
007 ? kan iemand me helpen bij hetzelfde level als waar montana het over heeft. Ik zit in het kantoor en heb net het doel bereikt, nu moet ik de deur naar het balkon vinden? waar zit die? en hoe kom ik daar? ik loop steeds vast. Tristan