De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Het is idd triest, maar om bij de top te komen moet je wel meedoen. Ik ben nu ook aan het glitchen en bashen om goede tijden te rijden.
     
  2. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar wallriden gebeurt alleen omdat je het wel moet doen om mee te kunnen draaien voor de toptijden, zoals geert terecht opmerkte. En shiftglitchen doe ik ook dus dat hoef je dan alvast niet meer te melden. :) En het heeft niks met het verkloten van het spel te maken. Ik ga hier niet nogmaals een hels betoog voeren, blader maar 50 pagina's terug en lees maar wat er over is gezegd;)

    Trouwens een nieuwe verbetering in het toernooi:

    1.12.34, seed 8e.

    Kan nog 3 tienden vanaf want opening was 19.50 en 2e bocht ging beetje wijd. Maar vind het zo wel goed, kom ik tenminste niet meteen tegen Ch0mpr, McLaren en Yggdrasil :)
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Jep, je moet wat moet een top10 te rijden :mad: Wel jammer maar iedereen doet het, zelfs ik :eek:.

    Maarja SG en WB is eigenlijk ook al een onderdeel geworden van PGR3
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Wat helemaal lame is dat diegene die SG en WB als eersten gebruikten (de grote namen, Mclaren Yggdrasil etc.) gaan zeiken als andere mensen andere glitches vinden om de leaderboards te verneuken :lol:
    Tevens Mclaren zijn topic toen iemand anders als beste PGR racer van de wereld werd benoemd :D He was not amused \o/ }:]
     
  5. hMg Stef

    hMg Stef Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    wann is volgende toernooi? ik ben net een maandje op xbox live. dus zou wel een xtje willen mee doen!!!
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Nu maandag begint er weer een nieuwe. Deze week is 4x4 challange bezig :)
     
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Met direct een car-pack auto, dus moet je die wel in je bezit hebben :)
    Weet zo niet welk pack dat is. Ik denk de 1e.
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Ch0mpr woont in Amerika en Mclaren en Yggdrasil zijn weg, dus maak je maar geen zorgen ;)

    Elke week is er een nieuw toernooi.

    Er wordt tegenwoordig zoveel gebashed en geglitched dat ik het tijdrijden allang op gegeven heb. Ik wacht hopeloos op Forza 2, GTR en GT5...
     
  9. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    En onder andere daarom is dit spel zo'n mislukking... tenminste als race spel dan
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hmm tijd rijden ging vandaag wel makkelijk. Naar een paar rondjes had ik al een nieuwe tijd :confused:

    Naja nog wel in me snelste rondje een muur geraakt maar toch nog een rank 22, 1.12.63
     
  11. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    McLaren en Yggdrasil zijn weg??? Met het conceptcar challenge is x Yggdrasil x nog geplaatst als 6e ofzo.. McLaren heb ik neit gezien. En ik vind inderdaad ook dat McLaren beter is dan Speedracer maar da's een ander verhaal. En dan nog over shiftglitchen en wallbashen: Het zat ook al in PGR2 maar toen hoorde je er niemand over:) Of kwam dat omdat ik zoog in dat spel 8)
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dat laatste ja :+ Haha ;). McLaren is 2 maand op vakantie ofso, Yggdrasil is er naar mijn weten niet mee gestopt maar het kan best zijn dat ze allemaal Forza weer aant spelen zijn. Ik hou mij daar iig niet zo mee bezig...
     
  13. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Om ff terug te komen op het cheat-gedeelte in PGR3...

    Ik shiftglitch ook, iedereen doet het in races, zelfs de mindere rijders, dus ik doe het ook.
    Wallbashen doe ik echter niet, en zal ik ook nooit doen. Ik heb het vroeger een paar keer gedaan met de XBW comp and stuff, maar dat doe ik al lang niet meer.
    Wallbashen of wallrijden (ligt eraan hoe je het doet) vind ik toch wel zoo lame. Je hebt er vrij weinig skills voor nodig, de auto gaat vanzelf de goede richting uit, en het heeft niets te maken met racen, waarbij je met SG toch echt nog skills nodig hebt, omdat je er geen voordeel uit kan halen met bochten. Wallbashen vind ik =(

    In bochten win je de tijd, om daar te gaan bashen, nee nooit, dan liever niet meedoen. SG... Dat doe ik ik inmiddels wel, al zal ik blij zijn als Bizarre er wat tegen deed. :)


    Mijn tijd voor het toernooi is 1.12.46, zonder wallbash of whatever, met een opening van 19.3 en een 2e check van 45.9 als ik het goed heb.
     
  14. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind persoonlijk Ch0mpr en Tuur qua racepace de beste rijders...

    Tijdrijden kan iedereen, want je kan het zo vaak overdoen als je wilt, maar voor racen heb je snelheid zowel consistisiteit (not sure of ik het goed heb gespeld) nodig. Yggdrasil, McLaren, die zijn allemaal gewoon bij te houden met racen en maken zelf ook veel foutjes. Nee, vooral met A-klasses etc zijn Tuur en Chompr toch een tandje beter dan hun.

    Speedracer ga ik niet over oordelen, maar hij schijnt in racepace ook snel te zijn dus die kan je er dan aan toevoegen.

    EDIT: dubbelpost... excuze moi
     
  15. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar het is wel mogelijk je te kwalificeren voor zo'n tournooi zonder shiftglitch. Ik heb het ook zonder gedaan. Tijdens zo'n kwalificatie maakt het eigelijk al niet veel meer uit, want de meesten doen het toch wel. Ik doe het gewoon niet.

    Tijdens races is het anders, er doen in Playtime veel mensen mee die nog nooit van een glitch hebben gehoord, maar toch behoorlijk goed kunnen sturen. Ik vind het niet fair als mensen dan gaan SG-en om te kunnen winnen. Tijdens een tournooi zullen er veel mensen zijn die het doen, maar ik blijf dat toch nep vinden.
     
  16. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Tijdens een toernooi doet iedereen het wel. In Playtime vaak mensen niet. Ik doe het vrijwel altijd, tenzij iemand echt van mijn niveau is en hij het niet doet, dan doe ik het ook niet. :)
     
  17. Destroy81

    Destroy81 Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Dag!

    Na te zijn weggeweest toen de challenges hier stopte, heb ik eindelijk Xboxlive. Niet dat 't veel uitmaakt, kan niet meekomen met de pace van de diehards hier.

    Direct een praktisch probleemje, ik krijg als ik een lobby wil joinen vaak de mededeling "unable to connect to all players". Vaker wel dan niet, zodat er veel tijd overheen gaat voordat ik een keertje gewoon kan gamen (iedere keer lijst refreshen etc).

    wat doe ik fout?


    Nog wat: is er een soort code of conduct bij online racen? Qua elkaar blokken afsnijden etc? Ik win liever eervol/door mooie racelijnen dan door me tegenstander van de baan te beuken, maar dat werkt alleen als je tegenstanders ook zo racen.

    gr.
    Des
     
  18. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    met die challenge heb je AT en kan IK al helemaal niet Shiftglitche dus doe ik dat ook maar niet, dat verklaard dus waarom ik er dus elke keer net niet bij zit maargoed. Een soort code is er volgens mij niet, de laatste keer dat ik online carriere speelde werdt ik vol geramt elke keer, dus ben daar ook maar mee gestopt
     
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    1.12.50 mijn tijd :)
    1e sectie kan nog een tiende vanaf (lag namelijk tiende achter mijn snelste tijd :9)
    Vervolgens neem ik de bocht naar rechts, richting split 2, in zijn 4, waar hij in z'n 5 moet blijven. Zelfde geld voor de laatste 2 bochten. Beide in de 3e versnellingen waar het een 4e versnelling hoort te zijn.
    Toch ben ik redelijk tot goed tevreden met seed 22 as we speak :)

    Wel SG gebruikt, geen WB. Ik weet ook niet hoeveel ik win met SG, maar dat terzijde :)
     
  20. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je naar je Network settings gaan en een Test Live Connection doen.

    Kijk dan goed waarop je NAT staat, staat die op Moderate of Restricted, dan moet je zorgen dat je NAT open gaat staan. Hoe je dat moet? Ga naar het Hardware gedeelte van het forum hier, daar zijn zat Threads waarin dat wordt uitgelegd of waar je gehoplen kan worden. :)

    Staat je NAT al open? Ga dan naar je IP en DNS adressen, die staan Automatisch ingevoerd, onthoudt de adressen en ga ze vervolgens Manaul invoeren, ik had dat probleem namelijk ook.

    Succes! Je moet iig dus wat aan je NAT settings doen.

    Als je met vrienden raced is het gewoon lekker racen en mooie gevechten op de baan maken. In online career wordt er soms gemeen geraced om in Rank te stijgen, dus zal je van je af moeten bijten, bij Playtime is het allemaal vriendelijk en kan je gewoon lekker racen.
     

Deel Deze Pagina