wie heeft SC al uitgespeelt

Discussie in 'Algemeen' gestart door aja_x_box, 8 dec 2002.

1. aja_x_box

aja_x_box **RaSTaFaRi**

Leuk Bevonden:
    0
    Wie van de gelukkige splinter cell bezitters hebben hem al uitgespeeld en w8en op de downloadbare levels via xboxlive?

2. tonymontana

tonymontana you talkin' to me?

Leuk Bevonden:
    0
  3. n3m

n3m Nosy

Leuk Bevonden:
    0
    me too

die O's lijken wel op D's =/

Laatst bewerkt: 8 dec 2002
  4. undertaker_fm

undertaker_fm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MEMEMEMEMEMEMMEMEMEMEMEEEEEEEEEEEE

5. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik:D Maar ik zit niet echt op de downloads te wachten. Vind het wel goed zo. Uitgespeeld en raak hem waarschijnlijk nooit meer aan.

6. huubmeilink

huubmeilink Guest

en nog tegengevallen?

7. undertaker_fm

undertaker_fm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond en vind sC nog steeds het vetste spel van Xbox niks tegenvallen

8. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb hem ook eindelijk uit. hij is wel erg pittig op sommige stukjes..

9. Philles

Philles ex X*W.nl Crew™

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet wachten tot 14 Maart,
    dan kan ik weer nieuwe levels downloaden, mjammie :9
    plz laat de tijd snel gaan haha

10. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    en hoelang deden jullie daar ongeveer over? volgens mij is het spel namelijk best snel uit te spelen :confused:

11. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik moet straks een vent gijzelen om een deur open te krijgen via een oog-scan. Dat was me eerder vanmiddag niet gelukt, hij had me gezien...
    Daar ben ik nu dus, tweede level is dat geloof ik. Het is wel een leuk spel, maar jammer dat het maar met 1 speler kan...

12. Ik heb hem bijna uitgespeeld. Heb die Nikoladz al door zijn hoofd geschoten en nu moet ik nog zien weg te komen daar. Wel irritant, volgens mij staan er een stuk of tien gasten met getrokken pistool achter de deur te wachten. Probeer het morgen nog wel even.

13. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook..

En om ID&T Rulez te beantwoorden.. Het lijkt alsof mensen hem snel uitspelen, maar dat komt omdat het spel zo goed & verslafend is dat als je eraan begint je niet kan stoppen en je hem naar verhouding snel uitspeelt.. Ik heb er maar 5 dagen over gedaan, maar in uren was dat wel ruim 30 uur denk ik.. Ligt er ook aan hoe goed je bent in dit soort spellen.. Ik heb met mijn 32 jaar erg veel game ervaring (20+ jaar sinds de 1e Atari), en loop er misschien iets sneller doorheen dan iemand met minder ervaring en/of inzicht in games.. ;)

14. schrambal

schrambal Wat ben ik lelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil niets weten over het einde want ik heb het nog niet uitgespeeld, maar hoeveel levels zijn er nou? Ik ben voor de 2e keer bij de Chinese Ambassade. Is dit de laatste?
    En valt het einde tegen? Dat had ik bij bijvoorbeeld MOHAA wel.

15. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Na de 2e Chineese ambassade komt er nog 1 missie.. Het einde is gewoon het einde, mission accomplished.. Kan ik verder niet voor je beoordelen, want het is een persoonlijke mening wat er je van vindt.. Ik vond het einde wel ok..

16. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat mensen er op zitten te springen dat het halve spel wordt verklapt. In dit topic wordt alleen gevraagd of je het hebt uitgespeeld en zo ja, hoe lang deed je erover en vond je het mee of tegenvallen.

Ik speel hem zelf zonder gedetecteerd te worden en zonder ook maar iemand aan te raken. Ben nog niet ver, maar hoop wel zo ver mogelijk te komen zonder dat iemand me ziet :)

17. Killin' Huub

Killin' Huub the one and only

Leuk Bevonden:
    0
    daarstraks uitgespeeld:D :D :D

kheb 'm vorige week zaterdag gekregen dus kheb er iets meer dan een week overgedaan. 't is ene geweldig spel maar ik vond 'm wel een beetje kort. en 't einde was niet erg spectaculair. het had een meer 'speciaal' einde mogen zijn. zoals bij halo. naja, ik heb me in ieder geval erg vermaakt met dit spel. nu nog uitspelen op hard en w88 op xblive}:]

18. Cabdriver

Cabdriver Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was ik bij het einde van de abbatoir, wis ik heel mijn profile omdat ik met mun controller zat te klooien...
    anyway dat was zondagochtend om 11 uur. Mooi dat het spel is speel ik natuurlijk alles weer opnieuw en 's avonds om 24:00 uur had ik em af.
    Kort? tsja, das een relatief begrip. Wat vast staat is dat SC een megatitel is voor de Xbox. Als je deze laat liggen......
    dan heb je vanaf 14 maart in ieder geval een goede reden om hem alsnog te kopen-----> meeeeer levels!! kwijl, kwijl.

19. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit te twijfelen tussen SC en tony hawk 4. Maar is splinter cell nog wel leuk als je hem hebt uitgespeeld:confused:

20. Killin' Huub

Killin' Huub the one and only

Leuk Bevonden:
    0
    thps 4 gaat ook vervelen na een tijdje. ik denk wel dat thps4 een betere replay heeft maar splinter cell moet je gewoon hebben!!!

Deel Deze Pagina