vind ik nou ook toen ik die flood zag acht ik: "damn waarom??? WAAROM??EINDELIJK VETTE STOERE ALIENS IN EEN SPEL, KOMEN DIE ZIEKE RESIDENT-EVIL FIGUREN DE BOEL ZITTEN TE VERNIELEN!!!!"
Ik ben blijbaar de enige die the flood echt MEESTERLIJK beyond belief vind..... die eerste encounter bij guilty spark 343.... mijn god wat vonden we dat spannend... en dan al die kleine beestjes op je af aaarrggggg rennuh!! nee echt onwijs cool vind ik the flood. Die kleintjes hadden iets meer damage mogen doen, maar al met al vond ik het echt een perfect 3e ras... just my 2 cents BTW the library was imo ook een schijtlevel.. hadden ze best 3 keer zo kort kunnen maken, krijg je hetzelfde effect.
the library is inderdaad te groot en op een gegeven moment wordt die dan ook eentonig. ik vind echter niet dat die geschrapt had moeten worden. het is echt een uitdaging en elke keer als ik hem ga spelen vind ik het weer zooo f*king spannend.
Nu ik erover nadenk zou het eigenlijk best cool zijn geweest als je momenten in The Library had waarin je een voertuig kon gebruiken. Gewoon dat je daar keihard rijdt op je wagentje en dat al die beestjes achter je aan komen enz. Ik vond the flood eigenlijk een beetje vaag , want je ziet eerst een filmpje waarbij een heel team wordt afgeslacht door beestjes die jij in een knal dood hebt Zijn gewoon van die momenten waarop je denkt : Ehh.... Ja... Ze hadden ze gewoon wat sterker en bloeddorstiger enzo mogen maken , zou het veel leuker maken. Maar ik blijf er toch bij dat ze beter die ruimte op de disc hadden kunnen gebruiken voor nieuwe wapens/covenant aliens.
In het begin vond ik het ook echt een klotelevel. Maar ja, ik moest het spel op alle niveau's uitspelen, dus ook the Library op Legendary. Dus toen speelde ik eerst de eerste vijf Covenant levels uit op alle niveau's. Vervolgens ging ik de vijf laatste levels met Flood op Hard en daarna op Legendary spelen. Coveneant en Flood vereisen allebij een hele andere taktiek. Dus als je veel Covenant levels speelt en je daarna tegen Flood gaat spelen dan is daar geen hol aan, want ze gedragen zich anders en je taktiek werkt niet. Toen ik veel die Flood levels speelde begon ik vanzelf het allemaal een beetje door te krijgen en werd het ook steeds leuker. En nu waardeer ik the Library zelfs! Het is inderdaad de spanning en de klamme sfeer en de rust die je zelf in die chaos moet houden, echt fantastisch gewoon. Als de Flood in deeltje 2 terug komen mogen ze van mij nog iets verder ontwikkelen, datze in voertuigen kunnen zitten en echt samenwerken enzo, dat zou pas mooi zijn.
bij the maw in die armory is de flood ook ontzichtbaar. ff over the flood: ik vind het aan de ene kant wel jammer dat er een 3e ras is, maar aan de andere kant is het ook vet om toe te kijken als the covenant en the flood elkaar aan het afslachten zijn. ze konden trouwens ook wel the flood wat beter maken, als je een shotgun hebt, ben je onverslaanbaar voor die dingen.
Over die kleine beestjes, moet jij er es een op je hebben als je armor op is.... die bijt je zo dood... het duurt ff, maar hij gaat iig niet meteen dood zoals wanneer je een schild hebt, vandaar dat die mannen meteen doodgingen, zij hebben immers geen MJOLNIR armor...
ik bne er bijna, maar die flood doen biijna niks en ze zijn heeeel irritant vind ik , maar ze zijn heel slap
ik vind het ook wel een goed id om een 3e ras te hebben, maar the flood is echt zo'n saai ras. Je hebt van die grote flood-gasten, die zijn nog de beste van de flood Ook heb je van die 'giga-blobs' zoals ik ze noem omdat ze zo bobbelen, dit zijn echt kutbeesten, die lopen naar je toe en spatten dan ineens uit elkaar en dan komen er nog van die mini-blobs uit; die zijn super-simpel kapot te raggen met je assault rifle. Die kleine blobs waren toen ik ze tegenkwam wel eng, maar ook flink saai als je doorhebt dat ze bijna geen damage doen... conclusie: ze hadden beter een ander ras, of een variant (gemuteerd) op the covenant erin kunnen stopen.. The Library is sowieso een leip level, het lijkt wel of je 10* hetzelfde punt voorbij loopt, terwijl dat niet is . En het is echt niet leuk meer om steeds maar weer opnieuw dezelfde beesten kapot te raggen met dezelfde soorten guns in dezelfde setting met de hele tijd dat zelfde kutrobotje boven je... overbodig level..
idd, op legendary/heroic willen die flood wel es kloten met rocketlaunchers of shotguns, maar ze zijn irritant, covenant neermaasien is leuk, Elites gebruiken tactiek, grunts zijn gewoon humor op pootjes. Maar flood, die denken niet naar en lopen gorgelend op je af, terwijl de carrier en sporeclass gen bedreiging zijn.... alhoewel, heeft iemand hier wel es meegemaakt dat zo'n carrier <grote blob> ontplofte en meteen de granaten van drie worker Flood meegingen...BOOOOM, de stukjes masterchief konden ze van het plafond schrapen....K*tbeesten
De flood met de "marine" wapens zijn nog redelijk sterk die met de "covenant" wapens zijn echt triest. Maar de library levert wel de 1 na grootste velsslag van het hele spel (de grooste is tijdens de "final run" als je de laaste generater moet opblazen) wanneer de deuren dicht gaan en je cker 50 floods moet afschieten in een kleine ruimte. Verder si de level redelijk saai jah steeds dezelfde gangen enzo.
Is wel leuk!!! (en moeilijk) Tenminste, met multiplayer. 1 voordeel, je bent heel blij als je het level gehaald hebt...
hey is het mogelijk 343 guilty spark neer te knallen? want je cross-aim word wel rood als je op die klote-bol richt.
een 3e ras of een ander 2e ras was idd wel leuk geweest want de flood zuigt als een stofzuiger... WAT EEN PLEURIS BEESTEN... en dat library level stinkt ook als een beer... dr si met alleen flood geen reet aan
HEHE, inderdaad! dat had ik dus ook! Hey, maar jij hebt toch helemaal geen Halo! hoe weet jij dat dan?....
kweetnie hoe vaak ik al wel niet gezegd heb maar: flood zuigt! Alleen bij de final run is het wel koel
flood zuigt.....die kleine springende beestjes zijn gejat en veel te zwak...die lopende ontploffende zijn dan wel cool en die andere zijn ronduit nep.....van die kutbeesten die wapens hebben-->wie verzint nou lompe zombie beesten die met wapens om kunnen gaan?!!? vooral op sommige punten hebben die beesten bazooka's en alleen door vaak dood te gaan en hen dan gelijk uitschakelen is een manier om te overleven...terwijl in andere kamers je juist met tactiek en beetje geduld iedereen kan omleggen...... maar ja: spel was al niet zo geweldig als verw8....... of maak ik nou mensen boos?
ik vind de flood niet k*t, ik vind het level alleen wat eentonig the flood vinnik wel rlx eigenlijk, kan je ook lekker ontleden en als er zo'n hele lading van die beesten aan komt rennen vind ik het wel vet om er met je assault rifle doorheen te maaien. en die grote met een shotgun bewerken is ook heerlijk tis alleen dat het level "the libary" gewoon eentonig is (steeds hetzelfde, gebouw veranderd niet ofzow) iets meer buitenlevels in halo had sowieso wel gemogen van mij... maar nogmaals : ik heb nix tegen de flood zelf (tenzij ze voor m'n loop staan )