hy, ik ben vandaag een clan begonnen (samen met IndigoRanger NL) en zoek nog wat leden die dus (tot nu toe) PDZ spelen. De games die later uitkomen zoals splintercell: DA en Gears of War, zullen ook met de clan worden gespeeld. dus: - speel jij PDZ? - heb jij een minimale life time kill/death ratio van ca. 1,5 - en houdt jij van leuke uitdagende matches . site stuur mij dan even een PM of laat wat achter in de thread met je gegevens en ik meld je aan. clanmatches worden ook aangenomen. mvg, basovich
Mjah hierboven slaat hem nergens op natuurlijk graag straks weer ontopic als ik hem heb verplaatst naar het goede subforum.
Er staat dat jullie nog geen clanmatch hebben gespeelt, dus een clanmatch? Met PDZ. Het liefst 2v2 en de wapens begrijpen jullie wel geloof ik En de maps zien we wel.
heey man ik ben Indigo en die naam wisten we nie... maar jullie(gwa) spelen tog geen pdz dus zit nie te zeiken!!! en anders wij gaan de naam ne veranderen oke .... leer er maar mee leven dat SWA niet gaat stoppen..!!!