Ik vraag me eigenlijk af of er iemand een videotheek weet waar ik spellen kan huren voor een xbox. Ik woon zelf in Apeldoorn en ik kan hier of in de buurt nog niet vinden. En als ik het vraag krijg ik altijd het antwoord. We krijgen ze wel maar ik weet niet wanneer. Wie weet een adres en het liefst in omgeving Apeldoorn.
hey bij mij heb je videoland. volgens mij is dat een videotheek die overal in nl zit. ik heb vandaag UC gehuurd. dus er zijn zeker nieuwe spellen enzo. (EN UNREAL CHAMPIONSHIP IS NIET WAT IK VERWACHT HAD!!! ECHT SAAI, IK BEN HET NU AL ZAT) sorry, dat moest ik even kwijt.
De VideoLand in mijn buurt verhuurd verdomme geen Xbox games. Echt, wat een sukkels... vraag ik waarom, zeggen ze: "ja, uhh, Xbox is niet populair bla bla bla... WAT EEN BULLSHIT!!!
grrr Is er in drenthe of in de buurt (groningen , Friesland, ) Wat te huur??Bij ons bij videoland (nog steeds) niet en dat noemt zichzelf een hoofdstad daar horen dat soort dingen gewoon !! assen heeft op papier staan ik ben een stad maar tis een dorp !!!!grr
ja maar dan kan je hem maar 2 keer ruilen ofzo je kan geen 10 keer aankomen om zo' n spel te ruilen. En ik heb geen zin om zo' n spel te kopen om dan na 2 weken weer opzij te leggen. Ik speel allen cmr 3 nog wel is. Als iemand anders mijn andere spellen wil kopen. Noem een bedrag.
Bij de ster-videotheek in Hoogeveen, staat allemaal xbox-reclamespul voor het raam. Maar in de winkel zelf is geen spel te vinden.
He vriend zie je dat plaatje onder mijn naam en jij wil me met de trein laten gaan. Maar ik ken alleen Videoshop Haniel (dicht bij het station). Maar een videoland ken ik daar niet.
dat probleem heb ik ook!! ik woon ook in apeldoorn, maar volges mij kan dat nerges, in deventer wel! ik heb een OV-jaarkaart dus no problemo
Kijk eens in de bieb. Daar hebben ze bij ons (Best) wel veel PS2 spellen, en ik ook wel Xbox spellen. Ben er al een tijdje niet geweest....:{
Dan moeten we elkaar beslist kennen, volgende keer bij jouw oma?? Laten we haar even kraken grtz, Tommy
Hier bij ons verhuren ze ook xbox spellen (in best, vlakbij eindhoven) Bij de videocorner, en ze hebben er best veel!