Family Settings

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door xboxgorule, 14 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxgorule

xboxgorule Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    --------------------------------------------------------------------------------

De laatste tijd speel ik weer lekker veel op Live! En ben erachter gekomen dat de family settings ook gewoon uit kunnen, wat dus veel makkelijker is met het adden van gamers in friendslist enzo

Het probleem is alleen dat mijn e-mailadres dat ik daarvoor gebruikte niet meer bestond, en dat heb ik nu ge-re-activeert. Maar als ik nu wil inloggen met e-mail en pw zegt hij dat het password niet geldig is terwijl ik ermee op Yahoo! doodnormaal mee kan inloggen.

Edit; Als ik nu mijn password intyp ( E-mail staat opgeslagen op Memorycard en word telkens automatisch ingevult als ik Family Settings laad, weet dus ook niet hoe ik dat moet veranderen.) zegt ie; Something is wrong with the Credentials you are using, go to www.passport.net to solve it. Heb ik dus gedaan, daar een emailaccount gemaakt, en nu?

2. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Je password is niet gelijk aan je emailpassword? Ik heb geen idee wat je allemaal hebt ingevoerd bij je originele aanmelding, maar het password dat je daar hebt opgegeven moet je weer opgeven. Als je het password op yahoo ongelijk is aan je password van xbox live gaat het niet werken.

Btw je hoeft niet een actief emailadres te hebben, heb ik ook niet en werkt allemaal goed...

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dit forum gedeelte is alleen voor gaming (Spellen) ... je moet conatct opnemen met de MS helpdesk

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina