De laatste tijd speel ik weer lekker veel op Live! En ben erachter gekomen dat de family settings ook gewoon uit kunnen, wat dus veel makkelijker is met het adden van gamers in friendslist enzo Het probleem is alleen dat mijn e-mailadres dat ik daarvoor gebruikte niet meer bestond, en dat heb ik nu ge-re-activeert. Maar als ik nu wil inloggen met e-mail en pw zegt hij dat het password niet geldig is terwijl ik ermee op Yahoo! doodnormaal mee kan inloggen. Edit; Als ik nu mijn password intyp ( E-mail staat opgeslagen op Memorycard en word telkens automatisch ingevult als ik Family Settings laad, weet dus ook niet hoe ik dat moet veranderen.) zegt ie; Something is wrong with the Credentials you are using, go to www.passport.net to solve it. Heb ik dus gedaan, daar een emailaccount gemaakt, en nu?
als je bedoelt om je email te veranderen, heb ook MS gebeld en dat kon schijnbaar niet , ik wilde dat ik via Xbox.com kon inloggen maar had m'n gamertag verbonden met een email die geen passport account had, ik wilde dat veranderen maar dat kon schijnbaar niet.
Ah oké, dacht dat hij in een Live! sub-forum moest Heb nu bij mekaar meer dan 20 minuten in de wacht gehangen, net kreeg ik een gozer aan de lijn die me vertelde dat er geen medewerkers aanwezig waren ( ) en dat ik mijn naam+nummer maar moest achter laten. Ben benieuwd wanneer ze terug bellen