vivec's koning onverslaanbaar???

Discussie in 'Algemeen' gestart door tfo, 3 dec 2002.

1. tfo

tfo gta vc verslaafd

Leuk Bevonden:
    0
    is de koning van vivec onverslaanbaar? mij lukt het inieder geval niet.
    en als ie toch te verslaan is wat krijg je dan?

2. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    1. Verkeerde subforum

2. Welke game?

3. Hoi!? 8)

3. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    BTW laat me raden...

Morrowind? :9

4. tfo

tfo gta vc verslaafd

Leuk Bevonden:
    0
    in 1 keer goed! maarre de sub forum was toch wel goed? ik vroeg toch dingen en geen help of tips of cheats.
    nou ja het zal wel maarre ik snap het niet

5. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

je vraagt toch om hulp?

6. tfo

tfo gta vc verslaafd

Leuk Bevonden:
    0

nee ik was benieuwd of het mogelijk was dat is geen hulp

7. Wolfsflames

Wolfsflames Guest

Ja ben ook bezig maar niet vr snap er niet veel van :p

8. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    jep heb hem verslagen :)

9. tfo

tfo gta vc verslaafd

Leuk Bevonden:
    0
    ik nu ook maar je krijgt nix, alleen een unique dwemer artifact wat maar 2gp waard is (die gast gebruikt vette magic, die spell wil ik ook!)

10. RedSolÐier

RedSolÐier Ja ..?

Leuk Bevonden:
    0
    Vivic is wel ff de meest bad ass sterkste char uit Morrowind, ik gebruik een fortify strength potion ( zelf gebrouwen volgens uniek recept ) Vivec 1 hit kill :D

11. tfo

tfo gta vc verslaafd

Leuk Bevonden:
    0

je lult maar wat man! das onmogelijk ik heb zelf ook een paar health pots gebruikt en vivec veel geraakt met mijn chrysamere en pas na 3 minuten snelle actie was hij dood. in 1 klap is onmogelijk.

12. RedSolÐier

RedSolÐier Ja ..?

Leuk Bevonden:
    0
    en nog iets, als je Godly sterk wilt worden en Miljonair:
    zorg dat je op z'n minst master's hebt van alle alchemy dingen, ga dan naar de Mages Guild in Sadith mora. Wolverine hall, en vind die gast die Ash Yams en Bloats verkoopt, koop daar vervolgens heel veel van (eerst koop je er 5, dan verkoop je die weer zodat hij er 10 heeft, dan opnieuw zodat hij er 20 heeft, totdat je ze per 100 kan kopen ofzo) dan als je er een zooi hebt, ga je potions bakken, in het begin gaan er een heleboel fout, maar als je er een stuk of 25 hebt, (fortify intellegence potions dus, das die Bloat + Ash yam) drink je ze op, zodat je intellegence hoger word, dan kan je betere potions maken, en ze gaan minder vaak fout, als je er weer 25 hebt, drink je ze weer op, na een paar keer zie je al dat je potions niet meer fout gaan, en blijf telkens potions drinken zodat je intellegence hoger word, je potions worden ook telkens meer waard, dus als jij een paar duizend gold aan ingredients hebt verpats, kan je dat later weer terug krijgen door je eigen potions te verkopen, blijf zo een tijdje doorgaan totdat je potions hebt van 10000 gold ofzo, ik heb nu fortify intellegence van ongeveer 1miljoen by 1miljoen over 3miljoen seconds (das 34 dagen nonstop), je hebt dan een magicka van een paar miljoen, dat houd in, dat je ook zelf kan gaan enchanten, wat ook niet mis kan gaan, en dan kan je het ook op Healt potions uitvoeren en Strengt potions

zoals ik dit al in een andere thread had gezet, kan je hier oneindig sterke potions mee brouwen, dus zeg nooit onmogelijk

je kan ook sujamma potions gebruiken (zelf niet geprobeert dus weet niet hoeveel je er achterelkaar moet nemen)

Laatst bewerkt: 3 dec 2002
  13. dj jeroen

dj jeroen master of morowind

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij is er geen vent die ash yams verkoopt

14. RedSolÐier

RedSolÐier Ja ..?

Leuk Bevonden:
    0
    jawel. maar niet in de mage guild, je moet de deur uit en 1 trap naar de beneden, en dan de imerial shrine in, en daar is wel een vent die Ash Yams en Bloats verpatst

Deel Deze Pagina