Het grote "Ik zit vast in Splinter cell" - topic deel 2 alles hier posten.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sam_Fisher, 8 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Splinter Cell: Kom niet verder

Ik heb op de zoekfunctie gezocht, in het grote "ik kom niet verder in splinter cell tread" gezocht maar ik zie er niks over.
    Als jullie verdere vragen hebben dan kunnen jullie deze ook in deze tread zetten. Die andere topic is een beetje onoverzichtelijk.

-------------------------------------------------------------
    Mijn vraag: Waar moet ik heen in dat level op dat olie platform als ik die man met die koffer heb gevolgd?
    -------------------------------------------------------------

Ik loop nu al een paar uur rond te dwalen dus sluit deze tread niet! Als deze tread er toch al is waarom zou je hem dan afsluiten?

2. Dan moet je helemaal teruglopen naar beneden waar die boot ligt aangemeerd. Daar zit die computernurd op de grond. Pak hem vast en hoor hem uit.

3. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Re: Splinter Cell: Kom niet verder

Als je je vorige thread had gelezen had je kunnen zien dat we er mee bezig zijn!!
    Als je niet gelijk je zin krijgt moet je ook niet gewoon verder gaan, geduld is een schone zaak!
    Probeer de volgende keer eerst een PM naar een mod/admin te sturen of een bericht te plaatsen in de "Website op-aanmerkingen"thread.

4. Hotshot

Hotshot Guest

Kom op Rinus zo erg is het toch niet..
    Wat is het verschil met als een mod een nieuwe thread opent..

5. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Sowieso dat de oude dan gesloten moet worden met een verwijzing naar de nieuwe thread, anders krijg je namelijk weer meer SC topics.

P.S. Lees mijn vorige bericht in deze thread maar, misschien wordt het iets duidelijker dan.

6. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb nog maar heel weinig levens over bij de 4e checkpoint in level 2. is er een mogelijkheid om toch door te gaan of zal ik het level opnieuw moetne doen?

7. mamamias

mamamias dwars

Leuk Bevonden:
    0
    [SplinterCell] minestry defence

hoe kom ik langs die bewakers op dat plein? Nadat ik met m'n microfoon die glazen lift heb ageluisterd met die 2 gasten erin.
    Moet ik uit die deur komende, rechts of links langs het plein lopen?

8. mamamias

mamamias dwars

Leuk Bevonden:
    0
    Deze is voor MASTA-USER.
    Beschrijf eens waar je bent nu!
    Ben je net als ik in het minestry defense?

9. schrambal

schrambal Wat ben ik lelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Re: [SplinterCell] minestry defence

Die gasten kun je mooi ontwijken door gebruik te maken van de schaduwen op de grasveldjes achter de heggen. Je kan ze een voor een koud maken of gewoon er omheen werken. Als je dit gedaan hebt, ga dan naar de deur recht tegenover de deur waar je uit bent gekomen (PAS OP!!! HET GRIND WAAR JE OVER WIL LOPEN KRAAKT!!!) Ga hier naar binnen en maakt gebruik van de switch op de muur. Dit is een doodlopende gang. Probeer dus niet ergens een ingang te zoeken, dat is onzin.

Ik kan je nu wel verraden waar je vervolgens heen moet lopen, maar ik denk niet dat je dat leuk vindt. Als je het toch wil, laat het me dan weten.

TIP: Kijk goed om je heen op dit plein. Gebruik je Night Vision Goggles en bestudeer de muren. Als je goed hebt opgelet in de training moet je hier iets opvallen wat je kan gebruiken.....

10. Ultrabrain

Ultrabrain Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu op dat punt dat je die drie hostages moet beschermen en die Grinko moet afmaken, maar het enigste wat ik nog heb is mijn pistooltje met 8 kogels. En aan me vorige 2 checkpunts heb ik ook niks meer want daar vindt je ook geen ammo meer geloof ik. Is dit nou nog te doen of moet ik het hele spel nou over gaan spelen ofsow?

11. Dark Cell

Dark Cell Xbox Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de checkpoint laadt met dat je moet weg-schuilen voor 2 soldaten...en die daarna verder lopen.......

Dan loop of sluip je verder....dan kan je rechts naar de 6 hostages....maar als je rechts gaan en meteen links...dan kom je een kast tegen...daarin ligt ammo voor je "SC-20"...

Voordat je naar de Japanse hostage gaan....plaats dan ff strategies een paar wallmines......

Niet te dicht bij elkaar anders gaan ze alle 2 tegelijk af...
    Schakel de gun turret ook in op "kill all".....

Zo is het mij gelukt......ik hoop dat je verder komt......

12. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb nog maar heel weinig levens over bij de 4e checkpoint in level 2. is er een mogelijkheid om toch door te gaan of zal ik het level opnieuw moetne doen?

13. Tha_OFFiCial

Tha_OFFiCial This My Game

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit duz vast en level 1 kan iemand mij vertellen hoe ik verder kom ben boven aan een trap als je dan links de hoek om gaat heb je een donkere ruimte met 2 mannetjes er in en in die ruimte zitten 4 deuren met daar van de achterste twee opslot heb de mannetje al gedood en de deuren op gedaan heb alle computers gecheckt maar kom niet verder :confused:

HELP ME]:-

14. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik weet niet wat je bedoelt :confused:

15. Ultrabrain

Ultrabrain Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat checkpoint heb ik dus niet meer verdomme:mad: Ik overschrijf ze steeds met me domme kop.. me laatste chackpunt gooit me weer helemaal trug naar de sauna.. Achja, moet ik het level maar weer over spelen. AAAAAAARGGGHHHH

En hoe kom ik aan die plakmijnen dan???

16. mamamias

mamamias dwars

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: [SplinterCell] minestry defence

Bedankt, nee niet verder verklappen, want ik ga weer aan de slag!
    P.S. Lekkerrrrrrrrr, inteeltboerinnen....

17. schrambal

schrambal Wat ben ik lelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: [SplinterCell] minestry defence

LOL :)

18. mamamias

mamamias dwars

Leuk Bevonden:
    0
    [splinter cell]minestry defence

henb nog twee patronen en ik ben nu boven gekomen met de lift naar 7e verd. Ben gelijk uit de lift links naar buiten gestapt om die deur te kraken (kwamen de bewakers al aan) net op tijd binnen de PC gehackt. Op het bureau gaan staan door de ventilatiepijp gekropen.
    Rechts gegaan naar de hal waar de camera hangt.
    Deze aan flarden geschoten, in dat hokje wat ammo gepikt (20 stuks). MAAAAAAR.... moet ik nu naar dat andere vertrek waar die 4 bewakers zijn. Want deze kan ik onmogelijk alle vier omleggen.

Wat doe ik verkeerd???

19. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Probeer het eens met een granaat. Als ik goed begrijp waar je bent moet dat lukken, en met een beetje mazzel heb je ze met 1 granaat allemaal in een keer dood.

20. jacco

jacco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ben nu ook daar, ik ben in de parkeergarage geweest om die chauffeur te ondervragen. Dan moet je weer naar boven. Dan kom ik in een hal waar 2 deuren zijn. Die leiden naar 2 kamers, de ene waar ik binnen ben gekomen (via abseilen). De andere kamer heeft ook een balkonnetje waar 2 gasten staan te praten. Ik moet dan naar de South Wing, maar ik begrijp niet helemaal wat ik moet doen. Iemand die me kan helpen??:confused:

Ik weet het al, ik zal waarschijnlijk de lichamen niet goed hebben verstopt ofzo. Want als ik aan de railing hang gaat er een alarm af.

Laatst bewerkt: 10 dec 2002
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina